Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen plass på siden min der jeg kan se ordre historikk, uten å måtte bla igjennom mail. Det er noe jeg lurer på om jeg har kjøpt, men synes det er så vanskelig å "tyde" varen på mail. Jeg kjøpte en ting feil og lurer på jeg bestilte ny eller ei....

Og så lurer jeg på hva en vare som koster 300,- vil koste medregnet toll/moms. Jeg skal kjøpe noe for jobben. Og en koster 68,- men 10 pakning koster 300,- , da er det jo nødt og svare seg med 10 pk istedenfor å holde seg under 200,- hele tiden? Det er vel ikke så mye i toll? .Haha veldig dumt spm, men er redd for å "drite på draget" ....

Håper dere jenter kan hjelpe meg?

Anonymous poster hash: 76be1...24b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror historikken forsvinner etterhvert - usikker på hvor lenge det står , men..,

Toll blir vel ca 100 i gebyr + 25% i moms - så ca 175 kr ekstra da hvis prisen er 300 ... Tror jeg ☺️ Sjekk på tollvesenets sider der kan du skrive inn hva du skal kjøpe!

Anonymous poster hash: a294a...01c

Skrevet

Er det noen plass på siden min der jeg kan se ordre historikk, uten å måtte bla igjennom mail. Det er noe jeg lurer på om jeg har kjøpt, men synes det er så vanskelig å "tyde" varen på mail. Jeg kjøpte en ting feil og lurer på jeg bestilte ny eller ei....

Og så lurer jeg på hva en vare som koster 300,- vil koste medregnet toll/moms. Jeg skal kjøpe noe for jobben. Og en koster 68,- men 10 pakning koster 300,- , da er det jo nødt og svare seg med 10 pk istedenfor å holde seg under 200,- hele tiden? Det er vel ikke så mye i toll? .Haha veldig dumt spm, men er redd for å "drite på draget" ....

Håper dere jenter kan hjelpe meg?

Anonymous poster hash: 76be1...24b

Når du kjøper noe som koster over 200,- vil det i tillegg tl moms/toll alltid komme på et gebyr fra posten for jobben. Så jeg ville definitvit holdt meg under kr 200,-

Anonymous poster hash: a6312...510

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...