Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 Har gått til psykolog i over ett år, gått en gang i uken. Sist gang jeg hadde time, fikk jeg beskjed at nå må vi sees annenhver uke. Jeg turte ikke å spørre hvorfor? Hva tror dere? Anonymous poster hash: d1602...0a9
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #2 Skrevet 16. juni 2014 Min første tanke er at du kanskje er på bedringens vei og derfor ikke har behov for "intensiv terapi" i samme grad lenger? Jeg gikk også en gang i uka da det sto på som verst, så ble det annenhver uke, så tredjehver uke, og så en gang i måneden. Ble gradvis færre timer det siste året før både psykologen og jeg tilslutt følte vi hadde nådd målene Anonymous poster hash: e2da5...ce8
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #3 Skrevet 16. juni 2014 Min første tanke er at du kanskje er på bedringens vei og derfor ikke har behov for "intensiv terapi" i samme grad lenger? Jeg gikk også en gang i uka da det sto på som verst, så ble det annenhver uke, så tredjehver uke, og så en gang i måneden. Ble gradvis færre timer det siste året før både psykologen og jeg tilslutt følte vi hadde nådd målene Anonymous poster hash: e2da5...ce8 For en mnd siden begynte vi med mestring av det jeg har angst for, og det vil ikke hjelpe mye hvis jeg går annenhver uke nå Anonymous poster hash: d1602...0a9
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #4 Skrevet 16. juni 2014 Hvorfor i all verden turte du ikke spørre om det?? Du er vel blitt bedre, da og trenger ikke så mye tid lenger. Anonymous poster hash: e7887...afe
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #5 Skrevet 16. juni 2014 Hvorfor i all verden turte du ikke spørre om det??Du er vel blitt bedre, da og trenger ikke så mye tid lenger. Anonymous poster hash: e7887...afe Turte bare ikke. Vi prøvde med medisin en stund å det gikk ikke bra og da gikk vi over på kognitiv terapi. Det har vi gjort nå i en mnd, og jeg skjønner ikke at jeg er blitt bedre, for det har jeg ikke. Anonymous poster hash: d1602...0a9
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #6 Skrevet 16. juni 2014 Da bør du si ifra. Det kan også tenkes at det er en grunn for at de vil ha to uker i mellom. Kanskje for at du skal få tid til å fordøye det som ble gjennomgått ved forrige time? Spør, det er et helt vanlig spørsmål. Anonymous poster hash: e7887...afe
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #7 Skrevet 16. juni 2014 Da bør du si ifra. Det kan også tenkes at det er en grunn for at de vil ha to uker i mellom. Kanskje for at du skal få tid til å fordøye det som ble gjennomgått ved forrige time? Spør, det er et helt vanlig spørsmål. Anonymous poster hash: e7887...afe Tror du jeg kan ringe? Etter jeg postet innlegget har jeg blitt mer bekymret:( Anonymous poster hash: d1602...0a9
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #8 Skrevet 16. juni 2014 Srlvsagt kan du ringe. Og hvis ikke kontordamen ikke kan svare på hvorfor så kan du be om at legen/psykologen ringer deg, de har telefontider til disposisjon for dette. Anonymous poster hash: e7887...afe
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #9 Skrevet 16. juni 2014 oj, skriveleifer... Anonymous poster hash: e7887...afe
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #10 Skrevet 16. juni 2014 Min første tanke er at du kanskje er på bedringens vei og derfor ikke har behov for "intensiv terapi" i samme grad lenger? Jeg gikk også en gang i uka da det sto på som verst, så ble det annenhver uke, så tredjehver uke, og så en gang i måneden. Ble gradvis færre timer det siste året før både psykologen og jeg tilslutt følte vi hadde nådd målene Anonymous poster hash: e2da5...ce8 For en mnd siden begynte vi med mestring av det jeg har angst for, og det vil ikke hjelpe mye hvis jeg går annenhver uke nå Anonymous poster hash: d1602...0a9 Nei, da er kanskje ikke det grunnen.. Men ring psykologen og forklar at du føler det blir for lenge med to uker mellom hver time. Anonymous poster hash: e2da5...ce8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå