Gå til innhold

Feiring av St. Hans - når?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Feirer dere nå til helga, eller venter dere til den "ordentlige" datoen/dagen?



Anonymous poster hash: 50980...64d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, det er nok det riktigste, men med små barn som legger seg tidlig når det er barnehage/skole dagen etterpå, er jeg fristet til å invitere til en aldri så liten St. Hans-feiring på lørdag.



Anonymous poster hash: 50980...64d
Skrevet

Her starter sommerferien før st.hans, så ikke noe problem mtp barna dagen etter. Vi feirer uansett den rette dagen.

Skrevet

23.juni. Har ingen tradisjon for å feire St.Hans på andre dager.



Anonymous poster hash: 435aa...150
Skrevet

St. Hansaften feires 23. juni akkurat som julaften feires 24 desember og 17. mai feires den 17. mai., uavhengi av ukedag.

Skrevet

Det er bare i Sverige man feirer St.hans nærmeste helg vel, her i Norge har vi ingen tradisjon for det..

 

Her jeg bor er det flere arrangementer på St.hans, og alle er på mandag.



Anonymous poster hash: 99e98...326

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...