Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 Feirer dere nå til helga, eller venter dere til den "ordentlige" datoen/dagen? Anonymous poster hash: 50980...64d
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #3 Skrevet 16. juni 2014 Jo, det er nok det riktigste, men med små barn som legger seg tidlig når det er barnehage/skole dagen etterpå, er jeg fristet til å invitere til en aldri så liten St. Hans-feiring på lørdag. Anonymous poster hash: 50980...64d
skyblue Skrevet 16. juni 2014 #4 Skrevet 16. juni 2014 Her starter sommerferien før st.hans, så ikke noe problem mtp barna dagen etter. Vi feirer uansett den rette dagen.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #5 Skrevet 16. juni 2014 23.juni. Har ingen tradisjon for å feire St.Hans på andre dager. Anonymous poster hash: 435aa...150
___ Skrevet 16. juni 2014 #6 Skrevet 16. juni 2014 St. Hansaften feires 23. juni akkurat som julaften feires 24 desember og 17. mai feires den 17. mai., uavhengi av ukedag.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #7 Skrevet 16. juni 2014 Det er bare i Sverige man feirer St.hans nærmeste helg vel, her i Norge har vi ingen tradisjon for det.. Her jeg bor er det flere arrangementer på St.hans, og alle er på mandag. Anonymous poster hash: 99e98...326
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå