Gå til innhold

Jeg lurer på


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye lar dere andre ta dere av deres baby? Jeg er alenemamma og bor med mine foreldre.. Føler ikke meg ikke som mamma når andre skal gjøre ting...

 

Anonymous poster hash: 22855...55e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi tar oss av baby selv, men når besteforeldre eller annen familie er på besøk og de har lyst å kose, kle på, skifte bleie er det bare kjempe hyggelig og ikke minst viktig både for babyens del og f.eks besteforeldre.

 

Vi eier ikke babyen vår og synes det er verdifullt at familien blir kjent med den lille.

 

Anonymous poster hash: c6769...451

Skrevet

Jaa men her bor jeg med dem! Og når jeg skal sove så er de sammen non timer.. Og min mor duller skikkelig med han >.<

Jeg er så ny på dette

 

Anonymous poster hash: 22855...55e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...