Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 Hvor mye lar dere andre ta dere av deres baby? Jeg er alenemamma og bor med mine foreldre.. Føler ikke meg ikke som mamma når andre skal gjøre ting... Anonymous poster hash: 22855...55e
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #2 Skrevet 16. juni 2014 Vi tar oss av baby selv, men når besteforeldre eller annen familie er på besøk og de har lyst å kose, kle på, skifte bleie er det bare kjempe hyggelig og ikke minst viktig både for babyens del og f.eks besteforeldre. Vi eier ikke babyen vår og synes det er verdifullt at familien blir kjent med den lille. Anonymous poster hash: c6769...451
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #3 Skrevet 16. juni 2014 Jaa men her bor jeg med dem! Og når jeg skal sove så er de sammen non timer.. Og min mor duller skikkelig med han >.< Jeg er så ny på dette Anonymous poster hash: 22855...55e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå