Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 Vi kjøpte et hus fra siste halvdel av 1800-t for et halvt år siden. Jeg her ALDRI trodd på noe overnaturlig i det hele tatt. Når småting har skjedd underveis her i huset, har jeg alltid funnet en logisk forklaring (f.eks. dører som åpnes av seg selv = trekk fra kjøkkenvifta. Skygger i synsfeltet = jeg er trøtt/må til optiker). Men, denne uka har det tatt litt av. Ting kan ikke lenger forklares (f.eks. at et vindu åpnes tre ganger på en kveld selv om vi lukker det hele tiden med låsene på), og det skjer noe nytt hver eneste dag. De tingene som har skjedd er også litt mer voldsomme av natur enn tidligere (f.eks. at ledninger blir røsket løs fra klemmene som holder dem til veggen, sengehimmelen på sprinkelsenga blir snudd rundt slik at den er trykket inn mot veggen, etc.). Hva kan man gjøre med sånt? Åndenes Makt etc. er totalt utelukket Er det mulig for noen av dere som mener å ha slike evner å si noe om det som skjer hos oss bare er tilfeldigheter, eller ikke? Antar det blir vanskelig å "fjern-se", samtidig har jeg jo hørt om folk som får hjelp av "synske" uten å ha møtt dem. Anonymous poster hash: c6a89...e34
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #2 Skrevet 16. juni 2014 Si 'er det noen her'? Be dem gi deg et tegn om noen vil ha kontakt, om du ikke mottar noe ber du dem holde fred. Anonymous poster hash: f256b...c16
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #3 Skrevet 17. juni 2014 Åh, så ekkelt! Håper noen kan hjelpe! Anonymous poster hash: 506ad...413
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #4 Skrevet 17. juni 2014 Siden det begynner å bli kraftigere ting som skjer så ville jeg ikke gjort noe alene. Anbefaler deg å kontakte Bente Pedersen, hun er dyktig på dette, og kan rense ut - selv om du ikke tror på det selv http://www.bentepettersen.com/ Anonymous poster hash: 42fda...034
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #5 Skrevet 30. juni 2014 Jeg kom på denne da jeg så en annen tråd med lignende innhold, dytter litt i håp om å få flere innspill. Jeg vil ikke gjøre noe alene, og Bente Pettersen ser ut til å bo i Spania.. Har ikke økonomi til det Det siste nå, er at datteren min sier at det som står oppå skrivebordet hennes faller ned på gulvet hver natt. Hun så ikke ut til å synes at det var noe rart eller skummelt, og jeg skyldte selvsagt på skjeve gulv. Hi Anonymous poster hash: c6a89...e34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå