Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 At svigermor virker erlig og rederlig mens, kjæresten lyver om dem og hva de sier slik at du havner i store missforståelser å krangler med din svigermor. Å når det blir et tema vil ikke kjøresten di noe. Bare. "Jeg er gla i deg" og så unngå å svare noe mer å kanskje eventuelt beskylde sin mor for og lyve og at de gjør alt galt. De er forferdelige. Osv osv. Mens til syvende å sist. Retter løynene seg mot kjæresten å du har blitt rundlurt igjennom det hele av han. Anonymous poster hash: d5b10...5f5
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 Atte hæ? Anonymous poster hash: c4879...270
Gjest Antarctica Skrevet 15. juni 2014 #3 Skrevet 15. juni 2014 Løgn er bånn. Ikke ha kontakt med folk som er notoriske løgnere, hvis du ikke er klar for et veldig, veldig plagsomt liv. Jeg ville ikke ha holdt ut med den kjæresten...
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #4 Skrevet 15. juni 2014 Du som nettopp har skrevet tråd om den psycho typen som du fortsatt ikke har dumpa? Anonymous poster hash: 78f85...a3d
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #5 Skrevet 16. juni 2014 Du skriver ikke bra, men jeg tror det handler om at typen din ikke tar din side mot svigermor. Fortell ham hvorfor det er viktig for deg, og om det ikke blir bedre dropper du ham. Og skjerp deg med skrivingen! Dette holder ikke! Anonymous poster hash: 28844...c8d
soleia Skrevet 16. juni 2014 #6 Skrevet 16. juni 2014 Om eg hadde ein kjæreste som laug og laga drama, så hadde han ikkje lengre vore ein kjæreste.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #7 Skrevet 16. juni 2014 Kva gjer man når han ikkje Orker å bli eindel av det no? Det er han som har skapt slle plagene i mitt hode å når jeg konfronterer svigers med det og driter meg ut på hans løyner da vil han ikke ha noe med det å gjøre :/ Anonymous poster hash: d5b10...5f5
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #8 Skrevet 16. juni 2014 Kva gjer man når han ikkje Orker å bli eindel av det no? Det er han som har skapt slle plagene i mitt hode å når jeg konfronterer svigers med det og driter meg ut på hans løyner da vil han ikke ha noe med det å gjøre :/ Anonymous poster hash: d5b10...5f5 Hvis du er samme som hadde tråden i går om kjæresten som vil bo hos deg en måned uten at du vil det, så er det bare ett svar: Du må dumpe ham - NÅ!!!! Du skriver at det er han har skapt alle plagene i hodet ditt. NEI, det er du som fortsatt tillater ham å være en del av livet ditt når det bare skaper problemer for deg! DU må gjøre noe med situasjonen - og det betyr å gjøre det slutt med ham!!! Denne mannen har så store problemer at du ikke kan tillate at han er en del av livet ditt. Det er ikke ditt problem om han ikke har et sted å bo. Det er ikke ditt problem at han har et dårlig forhold til sine foreldre. DU skylder ditt barn å ikke rote til livet ditt mer enn du har gjort! Rydd opp før du blir enda mer ødelagt av å være sammen med denne mannen. Det er ikke hans skyld - han er bare feil for deg. Han er ikke en moden mann, han oppfører seg som en bortskjemt liten unge. Det er ikke din skyld - men det er din skyld om du fortsetter forholdet som så tydelig ødelegger deg. Du har kun ett ansvar her - å ta vare på barnet ditt og deg selv. Slik det er nå gjør du ikke det ved å fortsette forholdet til denne guttevalpen. Anonymous poster hash: a514d...209
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #9 Skrevet 16. juni 2014 Bli voksen og ta ansvar! Slik kan du ikke ha det! Anonymous poster hash: 28844...c8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå