Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 Liker dere den kombinasjonen ? Eller ble det litt mye? Er så forelsket i navnet Noelle! Anonymous poster hash: 15a08...1ad
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 For mye og for tungt å uttale. Anonymous poster hash: ca35b...88b
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #3 Skrevet 15. juni 2014 Litt tungt å uttale, men smak og behag Anonymous poster hash: 511a6...517
Trultemor85 Skrevet 15. juni 2014 #4 Skrevet 15. juni 2014 Synes det er rart når andre navnet starter med samme bokstav som første sluttet med.
Gjest Antarctica Skrevet 15. juni 2014 #5 Skrevet 15. juni 2014 For mye EL-EL etter hverandre. Snu det motsatt kanskje? Elise Noelle?
humlemamma Skrevet 15. juni 2014 #6 Skrevet 15. juni 2014 Enig med Trultemor. Noelle var nydelig, enig i det. Men jeg forbinder det med guttenavnet Noel (Gallagher). Ikke at det gjør noe, unisex-klingende navn er det ingenting feil med. Men jeg ville hatt det alene med så mye vokaler, og ihvertfall ikke kombinert med noe annet med mye vokaler og samme bokstav som forrige sluttet på.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #7 Skrevet 15. juni 2014 Enig med Trultemor. Noelle var nydelig, enig i det. Men jeg forbinder det med guttenavnet Noel (Gallagher). Ikke at det gjør noe, unisex-klingende navn er det ingenting feil med. Men jeg ville hatt det alene med så mye vokaler, og ihvertfall ikke kombinert med noe annet med mye vokaler og samme bokstav som forrige sluttet på. Lite heldig aa ende navn 1 med samme bokstav som nr. to starter med. Selv om e-en i Noelle er stum, kommer sikkert mange nordmenn til aa uttale den slik at det blir Noelleeeeelise. I tillegg er det veldig sukkersoett. Anonymous poster hash: 8819c...79b
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #9 Skrevet 16. juni 2014 Enig med Trultemor. Noelle var nydelig, enig i det. Men jeg forbinder det med guttenavnet Noel (Gallagher). Ikke at det gjør noe, unisex-klingende navn er det ingenting feil med. Men jeg ville hatt det alene med så mye vokaler, og ihvertfall ikke kombinert med noe annet med mye vokaler og samme bokstav som forrige sluttet på. Kan se at Noelle og Noel er like skriftlig, men de uttales da ikke likt i det hele tatt, så sånn sett skjønner jeg ikke hvorfor du forbinder Noelle med Noel...? Anonymous poster hash: 500c8...d14
Blondzilla Skrevet 16. juni 2014 #10 Skrevet 16. juni 2014 Vanskelig å si fordi det er mange like lyder. Bruk bare Noelle da vel,
humlemamma Skrevet 16. juni 2014 #11 Skrevet 16. juni 2014 Enig med Trultemor. Noelle var nydelig, enig i det. Men jeg forbinder det med guttenavnet Noel (Gallagher). Ikke at det gjør noe, unisex-klingende navn er det ingenting feil med. Men jeg ville hatt det alene med så mye vokaler, og ihvertfall ikke kombinert med noe annet med mye vokaler og samme bokstav som forrige sluttet på. Kan se at Noelle og Noel er like skriftlig, men de uttales da ikke likt i det hele tatt, så sånn sett skjønner jeg ikke hvorfor du forbinder Noelle med Noel...? Anonymous poster hash: 500c8...d14 Da har jeg sikkert feil i uttalen min, jeg har aldri hørt jentenavnet Noelle, og uttaler det kun med litt med spretten L enn Noel. Men man får vel den el-el greia som nevnes lenger opp her?
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #12 Skrevet 16. juni 2014 Passende til jul ihvertfall ;-) Anonymous poster hash: 181d7...49f
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #13 Skrevet 16. juni 2014 Jeg ser at du HI reagerer på en som sier at det ligner på guttenavnet Noel. Det uttales jo faktisk på samme måte? Noel og Noell. Eller tenkte du å si "Noelle"? Det er relativt uvanlig uttale i så fall. Noelle Elise er tungt og tungen krøller seg. Kun Noelle er nok. Anonymous poster hash: 085b1...1da
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #14 Skrevet 16. juni 2014 Novelle... Anonymous poster hash: a345c...3c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå