inimini Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 Jenta mi Skal skifte avdeling etter sommeren. Så har jeg veldig lyst å gi de ansatte på avdelingen hennes en gave. Forslag?
MammaTilTo&Spire=) Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 Noe god te og sjokolade? Eventuelt en fruktkurv til deling?
førskolelæreren Skrevet 18. juni 2014 #3 Skrevet 18. juni 2014 Du kan kjøpe en kopp til hver voksen på avdelingen og en god tepose\kaffe som de kan dele Kan få kjøpt kjempe fine kopper på Nille for en billig penge!
Tante_Esel Skrevet 19. juni 2014 #4 Skrevet 19. juni 2014 en blomst til pauserommet med et koselig kort tegnet på av ditt barn er alltid like koselig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå