Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 Dette er min andre fødsel, men kan ikke huske det var sånn sist gang.. Jeg fødte for 3 uker siden, og jeg har problemer med å gå på do. Det gjør veeeeldig vondt når jeg "presser", da gjør det vondt ved underlivet (kjennes litt ut som store luftsmerter). I tillegg kjennes det ut som om "noe er i veien" der avføringen skal ut (beklager ekle detaljer..). Er det noen som har opplevd lignende? Bør jeg kontakte lege, eller kan jeg fint vente til 6 ukers kontrollen? Anonymous poster hash: ddfeb...118
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 Kan jo hende du er forstoppet? :S Anonymous poster hash: 7c1c0...bae
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #3 Skrevet 15. juni 2014 Hemoroide? Anonymous poster hash: cbe5d...f9d
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #4 Skrevet 15. juni 2014 Hemoroider? Anonymous poster hash: 33241...95e
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #5 Skrevet 15. juni 2014 Det er 11 uker siden min andre fødsel. For ca. 6. uker siden fikk jeg hemoroider, altså i flertall... Det er helt sinnsykt vondt. Kan ikke sitte å bæsje, da kjennes det ut som jeg revner. Må sånn halvveis stå. Blør mye noen ganger også. Sjekk ut om du har hemoroide/gå til legen? :-) Anonymous poster hash: cbe5d...f9d
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #6 Skrevet 15. juni 2014 Jeg tenkte kanskje at det kunne være det, men jeg blør ikke noe og det gjør ikke vondt ved endetarmen, det er mer rett over underlivet det gjør vondt, så fikk det liksom ikke helt til å stemme, men jeg får bare høre med legen da. Takk for tilbakemeldinginger Anonymous poster hash: ddfeb...118
Nontheless Skrevet 16. juni 2014 #7 Skrevet 16. juni 2014 Jeg hadde det likt etter at jeg hadde født. Var hos osteopat noen uker senere, hun sa at et eller annet ben i bekkenet hadde flyttet på seg. Etter behandlingen har jeg ikke hatt mer vondt, så var tydeligvis det som var problemet:) kanskje det kan være det samme med deg?
Zalosalutt Skrevet 16. juni 2014 #8 Skrevet 16. juni 2014 Har etter begge mine fødsler hatt sterke, krampeaktige smerter ved avføring. Det har gjerne vart en månedstid og så har det gått over. Ikke helt uvanlig med "innvendige" hemoroider etter fødsel.. Er du redd så bestiller du deg en legetime!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå