Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 Folk er hyggelige med meg, og prater. Og det synes jeg er hyggelig, helt til det synker, og jeg begynner å tenke. Da blir jeg deprimert... Tankene begynner: Er de hyggelige for å være ekle?, er det hyggelige fordi det er en baktanke? Prater de dritt bak ryggen min?? Jeg har ingen garanti på det.. Skal nevnes at jeg i alle har har blitt mobbet, altså, på barneskolen. Men dette er veldig slitsomt Anonymous poster hash: df5e2...73f
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 Hvorfor skal folk være hyggelige for å være ekle? Anonymous poster hash: a8298...f3c
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #3 Skrevet 15. juni 2014 Det spør jeg meg selv også om iblant, men det er slik jeg føler det... :/ Anonymous poster hash: df5e2...73f
CaptainHindsight Skrevet 15. juni 2014 #4 Skrevet 15. juni 2014 Jeg ble mobbet som barn og ungdom og har det på samme måten som deg. "Trøst" deg med at det er den dårlige selvtilliten som tuller med deg.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #5 Skrevet 15. juni 2014 Jeg føler det på samme måte. Er ofte jeg både tenker og føler at folk rundt meg egentlig ikke liker meg. De er bare hyggelig for å være snill. Ble selv mobbet en del på skolen, og det har vel satt sine spor. Disse tankene plager meg veldig - det er vanskelig for meg å opprettholde kontakt med bekjente, jeg trekker meg ofte unna og jeg isolerer meg. Det har blitt vanskelig for meg å få nye venner, da jeg har så dårlig tro på meg selv og jeg føler meg til bry. At min plass i gruppen ikke er vedt noenting.Vet akkurat hvordan du har det, og det er ingen god følelse. Anonymous poster hash: 5f7f0...9e5
mamma_til_gutt Skrevet 16. juni 2014 #6 Skrevet 16. juni 2014 Jeg føler det ofte sånn. Ikke helt likt, men at folk er hyggelige for å være høflige og himler med øynene bak ryggen min. Jeg har aldri blitt mobbet, så det er ille grunnen for meg, det bare er sånn.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #7 Skrevet 16. juni 2014 Jeg er også sånn, orker ikke treffe folk... Anonymous poster hash: bce20...c89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå