Maleficent Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 Er invitert i 40 årslag, og i invitasjonen står det antrekk - lett pyntet. Mulig jeg har ramla helt ut av dresskodene, men lett pyntet.... Holder det at jeg har paljett-truse under en helt vanlig kjole? Hva i alle dager skal man kle en anti-kjole kropp med? Lang, kort, sommerlig, høytidig, prangende smykker, diskre smykker.... Eneste jeg har fått med meg er at bunad utgår (gudskjelov). Forklar meg gjerne tanken bak lett pyntet, og hva du hadde tredd på deg.
sug lut Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 Jeg hadde gått i hvilken som helst sommerkjole som ikke er en ren solkjole, og ballerinasko. Smykker - tja, jeg liker jo smykker, så gjerne det.
Himmel og hav Skrevet 15. juni 2014 #3 Skrevet 15. juni 2014 Med "lett pyntet" så kunne jeg ha dukket opp i pene sommerbukser og en fin topp, eller i en lett sommerkjole, sandaler med høye hæler og antagelig noe smykkegreier, men paljettruse er sikker gangbart det også!
Ikkelektuell Skrevet 15. juni 2014 #4 Skrevet 15. juni 2014 Fine bukser og fin topp. Har slutta med kjole, siden strømpe-angsten har tatt meg, og det er bare tre uker i året jeg har fine nok bein til å gå uten. (Hvis man kjenner at paljettrusa vil lufte seg så kan man evt ta en Britney.)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. juni 2014 #5 Skrevet 16. juni 2014 Enkel, fin kjole eller pen bukse og pen topp. Pumps eller ballerina, alt etter hva man føler for og hvor mye alkohol man planlegger å innta.
amandine Skrevet 16. juni 2014 #6 Skrevet 16. juni 2014 "En lett kjole", sier kjoledamen lett henslengt som om det var den minste kunst å iføre seg. . For en stund siden hadde det nok vært pene litt korte smale bukser, en fin topp eller luftig linbluse (tåler dårlig sol, så hvis det er mye sol og greiene starter tidlig er jeg for lette bluser i lin), ballerinesko og en snasen veske og smykker. Jeg kunne også muligens for humorens skyld laget en blomsterkrans og satt i håret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå