Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 Han. Ja han Kjæresten min. Han jeg ikke bor med men som må ha meg til og flykte fra foreldra sine. Nå har det seg slik at jeg sliter med og ha han innpå neg mer enn 4 dager av gangen. Så nå skal han være hjemme hos meg i 4 uker fordi han bare krangler med foreldra sine osv. Så jeg må jo være redningen hans og så go å snill og takle han hver dag i en måned. Han er jo syk stakkar. Men jeg hater at han skal krangle med foteldra sine hver gang han faktisk trenger dem. Jeg trenger at han kan dra hjem litt. Men da er jeg jo hjerteløs fordi han ikk vil hjem. Jeg kan jo ikke jage en syk person ut i ukveflokken heller. Så jeg må takle dette. Men vet at jeg ikke gjør det. Hater meg selv nå.. Anonymous poster hash: 3674b...287
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 Hvorfor i all verden er dere sammen? Gjør det slutt med en gang, du elsker han jo ikke! Anonymous poster hash: 09b92...edf
♥Nemi♥ Skrevet 15. juni 2014 #3 Skrevet 15. juni 2014 Vet du, dette ligger bare på deg. Du ble rådet til å dumpe fyren (som høres ut som en unge), og du sier ikke i fra til ham hva du vil. Gro deg et par baller, jente
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #4 Skrevet 15. juni 2014 Nei for det å elske kan jeg ikke. Jeg elsker ingen!! Anonymous poster hash: 3674b...287
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #5 Skrevet 15. juni 2014 Du slipper ham jo inn, så ikke skyld på ham at du er dum som et loffbrød. Og SELVSAGT kan du hive ham ut, jeg hadde hvertfall vært sjeleglad for å bli kvitt ham. Anonymous poster hash: 44568...2fd
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #6 Skrevet 15. juni 2014 Du har hatt mange tråder om denne mannen tidligere og hver eneste gang får du samme tilbakemeldingene - dette er en mann som ikke er bra for deg og ditt liv! Og dermed heller ikke bra for ditt barns liv! Han er umoden og det er ikke ditt ansvar å ta vare på ham når han krangler med foreldrene! Han respekterer deg ikke! Dump ham! Anonymous poster hash: 29414...b16
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #7 Skrevet 15. juni 2014 Vet du, dette ligger bare på deg. Du ble rådet til å dumpe fyren (som høres ut som en unge), og du sier ikke i fra til ham hva du vil. Gro deg et par baller, jente Jeg finner ikke den terskelen å tråkke over. Finne svaret. Jeg tror jeg er livredd for å ta feil valg selv om jeg ser at så mye i dette er feil. Blir helt låst Anonymous poster hash: 3674b...287
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #8 Skrevet 15. juni 2014 Kom deg videre i livet. Du skylder ikke ham noe. Ta deg sammen! Anonymous poster hash: f13c2...63a
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #10 Skrevet 15. juni 2014 Er det du som har blitt fratatt barna pga. denne mannen? Anonymous poster hash: f13c2...63a
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #11 Skrevet 15. juni 2014 Jeg tror ikke jeg er redd han. Men jeg er redd. Men vet ikke for hva. Og derfor vil jeg ikke ha han innpå meg så mye. Fordi jeg får en klaustrofobik følelse av det. Det er helt sykt å jeg sliter med dette. Skal heldigvis til psykologen min i morgen. Men en 30 min er ikke nok. Jeg jeg jeg går rundt meg selv Anonymous poster hash: 3674b...287
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #12 Skrevet 15. juni 2014 Er det du som har blitt fratatt barna pga. denne mannen? Anonymous poster hash: f13c2...63a Nei nei. Absolutt ikke. Det var exen min det skjedden nesten med. Kom meg vekk fra han på nød og neppe. Har alt sånt på godt stell. Er huet mitt som sliter. Anonymous poster hash: 3674b...287
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #13 Skrevet 15. juni 2014 Hvor mange tråder skal du lage om denne idioten? KOM DEG BORT FRA HAN! Anonymous poster hash: 37b7a...d8e
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #14 Skrevet 15. juni 2014 Du trenger tydeligvis mye hjelp. Fortell alt som det er til psykologen din. 30 min? Har du ikke 45 min? Jeg trodde det var standard. Anonymous poster hash: f13c2...63a
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #15 Skrevet 15. juni 2014 Du trenger tydeligvis mye hjelp. Fortell alt som det er til psykologen din. 30 min? Har du ikke 45 min? Jeg trodde det var standard. Anonymous poster hash: f13c2...63a Ja jeg gjør det. Og det veldig også. Er rene kaossirkuret i huet ofte nok og det gjøf meg handligsfattig. Anonymous poster hash: 3674b...287
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #16 Skrevet 15. juni 2014 Et 'kaossirkus' i mors hode er ikke bra for barna dine. Dette fikser du! Kom Deg Vekk fra denne idioten! Anonymous poster hash: f13c2...63a
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #17 Skrevet 15. juni 2014 HI, du har holdt på med denne fyren altfor lenge, og forholdet har vært negativt for deg hele tiden! Du skriver at du er redd, men du vet ikke for hva. Det er ikke det at du er redd for å sitte fast med denne mannen som er så feil for deg, da? Og jo lenger du utsetter å avslutte dette forholdet, jo mer tak kjæresten har på deg... jo verre blir din angst for å sitte fast i forholdet? Du lar deg påvirke av kjæresten, du blir usikker av ham, han vet hvilke knapper han skal trykke på hos deg for å få deg til å tvile på deg selv, for å gi deg dårlig samvittighet og dermed fortsette forholdet. Men du må ta et valg, og så må du bare si ordene og stå på beslutningen! Du forteller at du kom deg vekk fra din eks, men at du risikerte å miste barnet ditt den gangen. Er du villig til å risikerer dette en gang til pga enda en ubrukelig mann? For om kjæresten din kanskje er anderledes enn din eks, så er kjæresten din likevel så dårlig for deg at du virker å bli mer og mer psykisk usikker og nedbrutt for hver gang du skriver tråder om ham. Nå er det på tide å sette ned foten og avslutte forholdet! Du kan ikke fortsette et forhold som er så vanskelig for deg og påvirker deg så mye negativt. Du kan ikke det - for det vil påvirke barnet ditt. Er kjæresten din - som ikke behandler deg med respekt - verdt at barnet ditt får en mor som ikke fungerer, som lar seg tråkke på, som lar seg nedpsyke av kjæresten? Fortjener ikke barnet ditt bedre enn det?? Be psykologen om å støtte deg i prosessen med å dumpe fyren. Du kan ikke ha ham boende hos deg i en hel måned når du tror det vil få deg til å bryte sammen! Gjør du det så er det ikke forsvarlig overfor barnet ditt! Du fortjener en mann som respekterer deg og som respekterer dine grenser. Det har kjæresten din aldri gjort. Han bruker deg! Så gå rett på sak med psykologen i morgen og si at nå må du greie å bli kvitt kjæresten! Anonymous poster hash: 29414...b16
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #18 Skrevet 15. juni 2014 Beklager, men etter alle trådene du har hatt om dette er jeg bekymret for barnet ditt og om du er i stand til å ha omsorg for barn Anonymous poster hash: e1cd8...2b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå