Nodisc Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 Sønnen min på snart 2 fikk for et par dager siden to prikker/små blemmer, en på magen og en på ryggen. Mamma syns det ligna veldig på vannkopper (utfra bilde). I går fikk han blemme på tunga og i dag ei blemme på på rumpa/låret. Spørsmålet er om eg skal ringe legen i mårra for å få bekrefta, og korleis blir det evt bekrefta om det er usikkerhet rundt utslettet? Kan nevne at eg par daga før blemmene kom kjentes han litt varm ut.
soleia Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 Om det er væskefylte blemmer er det høgst sansynleg vannkoppar.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #3 Skrevet 15. juni 2014 Antagelig vil ikke legen se dere i det hele tatt, å ha vannkoppsmitte inn på venteværelset vil de unngå. Den beste måten å finne ut om det virkelig var vannkopper på når barna har det så mildt er å ta en blodprøve om noen uker og se om de har dannet antistoffer.. Anonymous poster hash: 28448...a42
Nodisc Skrevet 15. juni 2014 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2014 Okai, tusen takk for svar då droppa vi lege for no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå