Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 Jeg er klassekontakt for en 1.klasse. Det er tre elever som skal flytte eller bytte skole nå. Bør jeg ordne en liten gave fra klassen til disse barna? Isåfall hva? Har tenkt på fotball eller bok eller noe som klassekameratene kan skrive navnet sitt i. God ide? Anonymous poster hash: 0a2ac...4ec
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 Skriv et felles kort fra resten, eller la alle sammen skrive brev/lage tegning med navnet på og evt en liten hilsen og putt alt sammen i én konvolutt! Mye bedre med slike minner! Gjør ingenting om alle gjør det samtidig slik at alle tre får fra alle de har gått i klasse med. Anonymous poster hash: 7aa18...76f
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #3 Skrevet 15. juni 2014 Skriv et felles kort fra resten, eller la alle sammen skrive brev/lage tegning med navnet på og evt en liten hilsen og putt alt sammen i én konvolutt! Mye bedre med slike minner! Gjør ingenting om alle gjør det samtidig slik at alle tre får fra alle de har gått i klasse med. Anonymous poster hash: 7aa18...76f Det koster ihvertfall ingenting! #2 Anonymous poster hash: 7aa18...76f
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #4 Skrevet 15. juni 2014 Problemet er at jeg ikke er tilstede i klassen, isåfall må jeg be læreren om å ordne det. Anonymous poster hash: 0a2ac...4ec
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #5 Skrevet 15. juni 2014 Det gjør vi. Vi kjøpte noe når en jente sluttet i fjor og nå når enda en jente slutter. Jeg syntes det er koselig. Anonymous poster hash: b2b3c...9e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå