Gå til innhold

Gi gave til elever som slutter i 1. klasse?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er klassekontakt for en 1.klasse. Det er tre elever som skal flytte eller bytte skole nå. Bør jeg ordne en liten gave fra klassen til disse barna? Isåfall hva? Har tenkt på fotball eller bok eller noe som klassekameratene kan skrive navnet sitt i. God ide?

 

Anonymous poster hash: 0a2ac...4ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriv et felles kort fra resten, eller la alle sammen skrive brev/lage tegning med navnet på og evt en liten hilsen og putt alt sammen i én konvolutt! Mye bedre med slike minner! Gjør ingenting om alle gjør det samtidig slik at alle tre får fra alle de har gått i klasse med. 



Anonymous poster hash: 7aa18...76f
Skrevet

 

Skriv et felles kort fra resten, eller la alle sammen skrive brev/lage tegning med navnet på og evt en liten hilsen og putt alt sammen i én konvolutt! Mye bedre med slike minner! Gjør ingenting om alle gjør det samtidig slik at alle tre får fra alle de har gått i klasse med. 

 

Anonymous poster hash: 7aa18...76f

 

 

Det koster ihvertfall ingenting! #2

 

Anonymous poster hash: 7aa18...76f

Skrevet

Problemet er at jeg ikke er tilstede i klassen, isåfall må jeg be læreren om å ordne det.

 

Anonymous poster hash: 0a2ac...4ec

Skrevet

Det gjør vi. Vi kjøpte noe når en jente sluttet i fjor og nå når enda en jente slutter. Jeg syntes det er koselig.

 

Anonymous poster hash: b2b3c...9e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...