Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 Er tre dager for sen med mensen og er redd for at jeg kan være gravid. Om fire dager drar jeg på en lang ferie (Australia) og jeg har regnet ut at jeg vil være ca. 8 uker på vei når jeg kommer hjem fra ferie. For sent å tenke på nå, jeg forstår det selv, og jeg skjønner nå at jeg har vært så dum så dum. Håper ennå at jeg bare er litt sen...han har aldri kommet inni meg men vi har holdt på en del uten kondom, før han har nærmet seg utløsning (vi har ikke en gang hoppet av i svingen). Vet jo det er en mulighet, men håper virkelig den er bitteliten. Hva tror dere? 8 uker på vei når jeg kommer hjem....hjelpes. Jeg tror ikke jeg kan beholde dette barnet. Hvis jeg skulle bestemme meg for å avslutte svangerskapet (om det er tilfelle)...er det for sent når jeg kommer hjem? Anonymous poster hash: 0e046...748
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 Ingen som vet noe...holder på å gå av skaftet her Anonymous poster hash: 0e046...748
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #3 Skrevet 15. juni 2014 Jeg ble gravid på den måten, hoppet ikke av i svingen, men han var inne og "hilste på" tidlig i akten. Siden det jo er sædceller i all væske som kommer fra en erigert penis kan man i aller høyeste grad bli gravid, selv om sjansen selvfølgelig er mindre enn om han kommer inne i deg... Mannen min hadde ihvertfall en god svømmer i smøringen sin, og beviset på det ligger søtt og sover i sengen sin akkurat nå. Du kan ta abort frem til uke 12 her i Norge. Anonymous poster hash: cb613...8ec
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #4 Skrevet 15. juni 2014 Hei. Kinkig situasjon du har kommet oppi her, men sjanser er som du sier selv der for at du kan ha blitt gravid. Det vil en test vise nå! Hvis du nå er gravid, og vil ikke beholde, så ville jeg ringt legen for en akuttime. Det vil nok ikke gjøres noe nå som det er så kort tid til du skal reise, men du får hvertfall bestilt time til du kommer hjem igjen! Man kan som du sikkert vet, ta abort fram til uke 12,etter dette må det søkes om abort! Men tenk deg for all del godt igjennom hva du ønsker! Lykke til! Anonymous poster hash: 9ec8e...881
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #5 Skrevet 16. juni 2014 Hei. Kinkig situasjon du har kommet oppi her, men sjanser er som du sier selv der for at du kan ha blitt gravid. Det vil en test vise nå! Hvis du nå er gravid, og vil ikke beholde, så ville jeg ringt legen for en akuttime. Det vil nok ikke gjøres noe nå som det er så kort tid til du skal reise, men du får hvertfall bestilt time til du kommer hjem igjen! Man kan som du sikkert vet, ta abort fram til uke 12,etter dette må det søkes om abort! Men tenk deg for all del godt igjennom hva du ønsker! Lykke til! Anonymous poster hash: 9ec8e...881 HI Takk for svar, begge to. Jeg kan ikke beholde, dessverre. Jeg har ikke tatt en test ennå, men skal få gjort det før jeg drar. Men jeg har ingen som helst mulighet til å beholde om det skulle være tilfelle. Føler meg helt lost nå...livredd for resultatet og for å måtte dra med meg disse tankene på ferien min Men min egen skyld, jeg er klar over det. Kan ikke annet enn å håpe og tro at selv om muligheten er der,så er det så utrolig liten sjanse for at jeg har blitt gravid. Jeg mener, hvis man er prøvere så ville man jo aldri prøvd på den måten,da sjansene er minimale for at man skal klare å bli gravid. Anonymous poster hash: 0e046...748
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #6 Skrevet 16. juni 2014 Stakkars deg. Ta en test i dag, så kanskje du kan få ordnet dette før du drar? Så slipper du å få ødelagt ferien av kvalme osv. Anonymous poster hash: f71ce...9b1
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #7 Skrevet 16. juni 2014 Hei. Kinkig situasjon du har kommet oppi her, men sjanser er som du sier selv der for at du kan ha blitt gravid. Det vil en test vise nå! Hvis du nå er gravid, og vil ikke beholde, så ville jeg ringt legen for en akuttime. Det vil nok ikke gjøres noe nå som det er så kort tid til du skal reise, men du får hvertfall bestilt time til du kommer hjem igjen! Man kan som du sikkert vet, ta abort fram til uke 12,etter dette må det søkes om abort! Men tenk deg for all del godt igjennom hva du ønsker! Lykke til! Anonymous poster hash: 9ec8e...881 HI Takk for svar, begge to. Jeg kan ikke beholde, dessverre. Jeg har ikke tatt en test ennå, men skal få gjort det før jeg drar. Men jeg har ingen som helst mulighet til å beholde om det skulle være tilfelle. Føler meg helt lost nå...livredd for resultatet og for å måtte dra med meg disse tankene på ferien min Men min egen skyld, jeg er klar over det. Kan ikke annet enn å håpe og tro at selv om muligheten er der,så er det så utrolig liten sjanse for at jeg har blitt gravid. Jeg mener, hvis man er prøvere så ville man jo aldri prøvd på den måten,da sjansene er minimale for at man skal klare å bli gravid. Anonymous poster hash: 0e046...748 Du vet at du ikke vil beholde et evt barn, men likevel så velger du å ha sex uten prevensjon?! Slike som deg provoserer meg! Hvis det ikke "passer" deg å få et barn nå så får du ta litt ansvar og sørge for å bruke beskyttelse. Selvsagt kan man bli gravid selv om mannen ikke kommer inni deg. Det lekker jo væske under hele samleiet.... Anonymous poster hash: 4dde9...a61
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #8 Skrevet 16. juni 2014 Man kan ta abort frem til uke 12, og etter uke 12 kan du søke om abort til nemd. Man utfører ikke abort før etter uke 6 ca, etter at man ser fosteret og hjerteslag. Så dersom du nå er gravid vil du være i uke 4, og alt for tidlig for abort. Så du kan bare vente til du kommer hjem før du søker om abort. Men kanskje greit å få snakket med fastlegen din uansett hvis du føler for det før du reiser? Anonymous poster hash: ea677...df3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå