Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 Hvor er det tordenvær nå? Anonymous poster hash: bbaab...e5e
HvittHus Skrevet 15. juni 2014 #3 Skrevet 15. juni 2014 Hos oss også, men nå tror jeg jammen det gikk over.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #4 Skrevet 15. juni 2014 Her. Smalt så det luktet svidd men nå tror jeg det stakk uten å gi oss noe særlig regn. :-/ Anonymous poster hash: 306d7...77f
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #5 Skrevet 15. juni 2014 øvre romerike i hvertfall. Anonymous poster hash: 25643...682
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #6 Skrevet 15. juni 2014 Det hjelper så mye når dere skriver "her"... Anonymous poster hash: bbaab...e5e
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #7 Skrevet 15. juni 2014 Karihaugen. Anonymous poster hash: 306d7...77f
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #8 Skrevet 15. juni 2014 Bærum smeller det nå Anonymous poster hash: b7e4c...2cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå