Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 Har ei jente på 4 år som det siste året har syntes det har vært veldig spennende å ta på _musa_ si... Hun kan finne på å onanere når hun tror vi ikke ser..hun gjør det til og med på trampolina....:S Jeg har prøvd å forklare at slikt gjør man ikke rundt andre folk, bare i senga/på rommet sitt, men det nytter ikke:S Er dette normalt?Har deres barn holdt på slikt? Anonymous poster hash: 43936...89b
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 Det er helt normalt. Kjenner til problemstillingen. Vi har også sagt at dette er helt greit, men at det er en privat ting man gjør på rommet alene. Du får bare forsøke å forklare igjen, uten å bringe skam inn i bildet. Hun må ikke få følelsen av at dette er skittent, tenker jeg. Det er jo helt naturlig. Anonymous poster hash: 8639c...caa
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #3 Skrevet 15. juni 2014 ja det er jo naturlig, men kjenner jeg blir litt irritert av og til når hun holder på store deler av dagen med dette...:-( er så redd hun skal gjøre slikt i barnehagen/Hos besteforeldre etc..... Anonymous poster hash: 43936...89b
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #4 Skrevet 15. juni 2014 Spesielt å si musa om tissen til dattera di Hadde samme "problemet" men sønnen min. Han fikk jo ståtiss hele dagen Det gir seg etter hvert. Bare gi beskjed om at hun gjerne må gjøre det, men da får det skje på rommet. Anonymous poster hash: b0cae...35b
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #5 Skrevet 15. juni 2014 her er det helt vanlig å si musa:P hehe...vi er rare folk på den her plassen gitt.... men det nytter ikke si at hun skal gjøre det på rommet, hun gjør det uansett andre steder...:S Anonymous poster hash: 43936...89b
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #6 Skrevet 15. juni 2014 la henne være helt i fred. det går nok over. tenker du har gjort nok skade med å begrense henne allerede. du får heller prøve å avlede henne. Anonymous poster hash: 17817...5fe
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #7 Skrevet 15. juni 2014 Hun har nok garantert gjort det i barnehagen... Snakk med barnehagen om det slik at dere sier det samme til hun når hun gjør det. Anonymous poster hash: 141c9...c3f
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #8 Skrevet 15. juni 2014 la henne være helt i fred. det går nok over. tenker du har gjort nok skade med å begrense henne allerede. du får heller prøve å avlede henne. Anonymous poster hash: 17817...5fe Man gjør ikke skade ved å begrense et barn. Det kalles oppdragelse. På skolen der jeg jobber var det et barn som ikke hadde fått noen rettledning om dette hjemme, og gjorde det på skolen mens alle så på, også eldre barn. DET gjorde skade, kan du si. Stakkars barn. Anonymous poster hash: fd232...2e6
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #9 Skrevet 15. juni 2014 gjort nok skade?nei det har jeg da ikke...man må jo lære seg hva som er riktig og hva som er galt alt ettersom hvor de er/hva de gjør...barnet kan bli mobbet, folk føle seg støtt....da vil jeg heller gjøre den "skaden" å begrense barnet vårt :-) Anonymous poster hash: 43936...89b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå