Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 Da jeg var liten tryna jeg, og det falt av litt på fortennene mine. Tannlegen la på et lag akkurat der som det hadde skala av, så det er mørke, synlige kanter midt på begge fortennene. Det har plaga meg i hele oppveksten. Først så var de nok lyse, og selvom jeg alltid har vært nøye med tannhygiene og drukket lite brus, kaffe og rødvin, har da disse kantene blitt misfarget. Nå er jeg singel og alenemor, noe som i seg selv gjør det vanskelig å finne noen. Men enda verre er det når man ikke tør smile. Er det noe jeg kan gjøre med det? Skallfasetter kanskje? Har dårlig eåd, utbetalt ca 17000 i mnd.... Anonymous poster hash: dea7f...52d
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 Ingen? (Skulle stå "dårlig råd", ikke "dårlig eåd"...) Anonymous poster hash: dea7f...52d
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #3 Skrevet 15. juni 2014 Jeg er ikke tannlege, men hadde samme problem, men midt på fortannen. Byttet bare fylling, og er nå like fin som resten av tannen Anonymous poster hash: 0141d...9a9
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #4 Skrevet 15. juni 2014 Jeg er ikke tannlege, men hadde samme problem, men midt på fortannen. Byttet bare fylling, og er nå like fin som resten av tannen Anonymous poster hash: 0141d...9a9 gjorde det jeg og rett før jeg fyllte 18, men er nå 26 og det er like ille igjen... kan ikke drive på å bytte fylling annenhvert år, det blir jo to kjempedyre tenner til slutt... Anonymous poster hash: dea7f...52d
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #5 Skrevet 15. juni 2014 Da må du nok investere i skallfasetter hvis du ikke vil legge nye fyllinger, ca 5000 per tann. Anonymous poster hash: a8624...328
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå