Våryr ✿ Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 Hei, Minstemann på tre år har blitt så kresen. Har dere noen forslag til sunne, gode middager?
☆☆☆ Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 Sunne middagar? Middagane våre er i sum sunne, men toåringen et kun kjøtet, grønnsaker og poteter/ris legg ho att på fatet. Einaste ho et alt av er omnsrettar som lasagne, og den kan gjerast sunn om ein vil. Håpar du får mange tips.
Våryr ✿ Skrevet 15. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2014 Vi har i grunn det samme her. Bare at ris også blir spist. Men jeg skulle gjerne lurt i han litt grønnsaker lasagne og pasta saus lager vi med mye grønnsaker fra bunnen av
☆☆☆ Skrevet 15. juni 2014 #4 Skrevet 15. juni 2014 Eg stressar ikkje med det, satsar på at ho får vitaminar og mineraler gjennom frukt og passar på at ho et sunt pålegg på brødskiva. Det går seg nok til.. Men korleis den altetande ungen plutselig vart kresen veit eg ikkje. Hugsar med glede den tida då eg slengte ei potet og ei gulrot i kjelen og heiv i ein fiskefilet mot slutten og moste med gaffel til ho. Det var tider, du
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #5 Skrevet 15. juni 2014 Laks med kokte poteter og revne gulrøtter. Blomkål med ostesaus og bacon. Betasuppe. Fiskegrateng. Anonymous poster hash: e83aa...17b
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #6 Skrevet 15. juni 2014 Ha det litt morro med mat en stund, bare for å vekke interessen på nytt. http://www.klikk.no/foreldre/article893379.ece Tror alle barn (ihvertfall har alle mine fire hatt det) har faser hvor de "ikke liker". Det er nok ikke snakk om å ikke like egentlig, det er snakk om å ta kontroll selv, bestemme selv, klare selv osv fasen som de jo må gjennom. Når min yngste den ene uker ikke liker spagetti men bare spagettisaus og to uker senere bare liker spagetti men ikke spagettisaus vet jeg jo at det ikke handler om hva hun liker, hun skal bare bestemme selv, en løsrivningsprosess kanskje? Jeg har bare latt de holde på jeg, gir de mat og lar de spise det de vil ha og la det de ikke vil ha ligge igjen på tallerkenen, Plutselig går det seg til igjen... Anonymous poster hash: e19ef...36d
Blondzilla Skrevet 15. juni 2014 #7 Skrevet 15. juni 2014 Panert kyllingfilet, ertestuing av frosne erter og potetbåter Pasta med fløtesaus med ost og skinke ( tar i spinat i en del av sausen til de voksne) Laks med ris og creamed corn ( en slags maisstuing) Wok med kylling, nudler, kål, gulrot og minimais. Hjemmelagd tomatsuppe ned kjøttboller Dette pleier å slå an her, men aldri godt å vite. Hva de liker kan veksle fra dag til dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå