Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter en liten en i begynnelsen/midten av Juli...hva skal jeg kjøpe inn til han? Har noen langermet bodyer, men er det noe vits med kortermet? De skal jo ikke fryse de små og regulerer jo ikke kroppsvarme slik som større barn....blir det så varmt av korte ermer kan være et must? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke kortermet på nyfødt. Du skal jo ikke ha ungen i sola uansett, og i skyggen må du ha langermet.

Skrevet

Jeg fikk baby i juni i fjor. Måtte kjøpe inn kortermede bodyer pga varmt vær.

Men butikken er åpne etter at du har født også, hvorfor ikke vente og se :)

Anonymous poster hash: 931ef...735
Skrevet

Fikk baby i juni. Brukte så å si bare kortermede bodyer og ingenting annet. Men babyen var veldig varm av seg da. Du må nok bare prøve deg fram!

Anonymous poster hash: 399f6...7f2

Skrevet

I vogna og inne kan det vere kjekt med korterma, ville absolutt hatt nokre.

Skrevet

Vår sommerbaby lå mest bare i bleia pga varmen. inne i skyggen selvfølgelig.

Anonymous poster hash: 166d8...4fb

Skrevet

Ikke kortermet på nyfødt. Du skal jo ikke ha ungen i sola uansett, og i skyggen må du ha langermet.

Det MÅ man da virkelig ikke. Om det er 27 grader ute, i skyggen, så er det jo varmt for en baby også. De kan jo godt ligge i bare bleie selv om de er nyføst, så lenge de er ute av sol og trekk. Må se an vær og baby, men vår lille måtte absolutt ha det sin første sommer.

Anonymous poster hash: 8cb63...111

Skrevet

Vi hadde nyfødt en veldig varm julimåned. Mens varmen var som verst brukte hun kortermet.

Skrevet

Alle mine 3 har vært nyfødt eller veldig små i juli. Spesielt da siste ble født var det dødsvarmt. SELVFØLGELIG måtte vi ha kortermet. Det var jo 25-27 grader i skyggen.

Små babyer regulerer ikke varmen så godt nei. Derfor er det viktig å ikke ha på for mye. Det er varmt for nyfødte om sommeren også

Anonymous poster hash: 40302...4b9

Gjest Julia1984
Skrevet

Jeg brukte nesten bare kortermet bodyer på min mellomste som er født i juli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...