Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 Klarte ved et uhell og gi babyen på 7,5 måneder mme som hadde stått siden i natt. Hva kan skje? Hun drakk ikke så mye, men allikevel så er den jo gammel :-( Anonymous poster hash: c5f81...c50
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 Det husker jeg mannen min gjorde en gang ved et uhell. Ingen reaksjon hos gutten vår, heldigvis. Jeg er ingen ekspert, men antar det verste som kan skje er oppkast og diarè. Anonymous poster hash: 598aa...54e
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #3 Skrevet 15. juni 2014 I verste fall får hun lettere diare. Det vil hun nok oppleve flere ganger i livet sitt også, så alt går nok helt fint med tanke på langtids virkninger og alvorlige tilstander. Tror du kan ta det helt med ro :-) Anonymous poster hash: 2ea73...edd
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #4 Skrevet 15. juni 2014 Går så bra. Gjort det selv på mine tre i ørska og mangel på søvn. Ingen skade skjedd Anonymous poster hash: e2ed1...ce9
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #5 Skrevet 15. juni 2014 Det husker jeg mannen min gjorde en gang ved et uhell. Ingen reaksjon hos gutten vår, heldigvis. Jeg er ingen ekspert, men antar det verste som kan skje er oppkast og diarè. Takk for svar :-) Da håper jeg på det beste. Huff, skal virkelig passe på i fremtiden. Føler meg helt forferdelig :-( Anonymous poster hash: c5f81...c50
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #6 Skrevet 15. juni 2014 Takk for svar dere andre også :-) Da tar jeg det mer med ro. Og som sagt passer bedre på i fremtiden :-) Anonymous poster hash: c5f81...c50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå