klg,2 boys now:) Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 Ett like så viktig poeng som og ha den beste stolen på markede er bilen sete blir satt i. Hjelper ingenting om du sitter bakovervent i verdens beste stol hvis du sitter i ett gammelt vrak av en bil.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 En bil er en stor investering, og det er vel sånn for de fleste av oss at valg av bil i stor grad påvirkes av hvilke økonomiske midler vi har til rådighet. Sikringsutstyr koster også penger, men ikke på langt nær like mye penger som selve bilen. Hvis man nå ikke har økonomi til å kjøpe dyr flott bil kjører man gjerne gammel bil. Tror du ikke barnet sitter tryggere om de sitter bakovervendt i verdens beste bilstol i den gamle bilen, enn det ville gjort hvis det satt forovervendt med dårlig sikringsutstyr i den samme bilen? Det sikreste vil selvsagt være en ny bil, med god trafikksikkerhet kombinert med det beste som finnes av sikringsutstyr. Men jeg lever i en verden der det ikke er noe alle har mulighet til å velge. Eller, det er ikke helt sant, det beste ville vært å aldri kjøre bil, båt, buss, tog, fly eller sykkel i det hele tatt. Men vi har ofte behov for å forflytte os lenger enn vi kan bare med beina... Anonymous poster hash: d8be0...c57
klg,2 boys now:) Skrevet 15. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2014 Jeg tenker at hvis valget er gammel bil og dårlig stol bør enn faktisk heler ta buss. Gammel bil kan ofte være dyrere enn en nyere bil(i forhold til reparasjoner).
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #4 Skrevet 15. juni 2014 Denne forstår jeg ikke helt. Definisjonen av gammel og ny, regner jeg med varierer veldig så hva som er gammel bil for noen er kanskje en ok bil for andre. Men buss? Der er det jo null sikring, ikke en gang setebelte i de fleste, hvordan mener du at det er bedre? Anonymous poster hash: d63a4...ad7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå