Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 Vi reiser dit fra Oslo i sommer. Er det lurt å ta en overnatting på veien? Er Gøteborg i så fall stedet? Hva kan vi få med oss i Gøteborg? Tips om parken? Vi skal bo på campen tilknyttet parken i to dager og ha frokost i parken ene dagen. Jenta er fem, og vi har lest mye Lindgren Anonymous poster hash: f4688...dc7
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 Gled dere! var der ifjor og det var veldig bra! lurt med en overnatting i Gøteborg, vi gjorde det. der anbefaler jeg å ta turen innom Albert Åberg kulturhus. parken er flott! bra mat, stort område og god stemming. skuespillerne er i rollene hele tiden, så man kan fort treffe på de mens de har «pause» på kafé! Anonymous poster hash: db284...a39
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #3 Skrevet 15. juni 2014 Anbefaler også at dere kikker godt på programmet slik at dere får med dere mest mulig! legg opp en rute, men legg også inn tid til å bare rusle rundt. selve byen parken ligger i er bitte liten og stille, men hotellet midt i sentrum er ganske koselig. det var der marikken var på ball - i virkeligheten:-) anbefaler også på det sterkeste et besøk på Astrid Lindgrens Nes, og et besøk i barndomshjemmet. ifjor var det en flott utstilling der, og omvisningen var veldig bra. omvisning må bestilles i forkant. god mat på kafeen der. Anonymous poster hash: db284...a39
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #4 Skrevet 15. juni 2014 Så merkelig, jeg har tydeligvis startet to tråder om det samme ??? Skal lese svarene her nå HI Anonymous poster hash: f4688...dc7
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #5 Skrevet 15. juni 2014 Takk for gode tips, skal virkelig ta det med meg Anonymous poster hash: f4688...dc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå