Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvem av dere er det som prøver seg mest?

Anonymous poster hash: de001...ce4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1-2 ganger i uka. Mannen.

Anonymous poster hash: 7ef8c...f33
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Hver dag, noen ganger flere ganger om dagen. Men jeg er skikkelig nyforelsket fortsatt, så det teller kanskje ikke?

Ganske jevnt ang hvem som prøver seg mest..

Skrevet

3-6 ganger i ÅRET. Ingen av oss prøver oss.

Anonymous poster hash: a6c19...79a

Skrevet

Aldri.. Mannen kunne sikkert tenkt seg det hver kveld, men det er sjelden jeg orker. Gir meg ingenting lengre...

Anonymous poster hash: 1e9ac...a09

Skrevet

Annenhver dag....har vært sammens i 10,5år

Anonymous poster hash: 2faa6...8f5

Skrevet

En gang i uka.

Anonymous poster hash: 944be...184

Skrevet

3-5 ganger i uka. Vi prøver oss like mye :-)

Anonymous poster hash: a22db...dcf

Skrevet

Tror sist var i påska..

Vi har lite tenning begge veier. Jeg er en vandrende haug med tennved og sliter når andre prøver seg.. Men kommer aldri til å være utro, trur eg..

Anonymous poster hash: 73b7a...f8b

Skrevet

Ca 2 ganger i uka... han prøver seg litt oftere enn meg :)

Anonymous poster hash: 11e74...403
Skrevet (endret)

Hver dag :D

Vi begge hopper på hverandre ;)

Endret av kaklemor
Skrevet

Et par ganger i uka med mannen. Og tilsvarende med en annen mann... :)

Anonymous poster hash: eb21b...496

Skrevet

En gang i uka. Har to små barn, så alt er ikke like spontant. Vi planlegger det, og derfor er det vel ingen som prøver

Anonymous poster hash: 900a0...7b2

Skrevet

1-2 ganger i måneden. Som oftes etter mitt initiativ. Det skyldes ikke at jeg har mest lyst da jeg alltid har hatt lite sexlyst. Han har sluttet å prøve for mange år siden fordi han dessverre ble en del avvist når vi var yngre.

Vi snakker av og til om det at vi har sex sjeldent og jeg har flere ganger spurt om han har behov for at vi gjør det oftere. Han sier at det er greit slik det er. Det er mulig at hans behov er tilpasset mitt iom at vi har vært sammen i 20 år.

Anonymous poster hash: 519a8...2da

Skrevet

1 til 2 ganger i uka. Jeg er trøtt og sliten for tiden så det er mannen som spør. Siden han spør føler jeg meg forpliktet så sexen blir kun for hans del.

Jeg elsker mannen min men får lite forståelse for at jeg er sliten, så han får meg til å føle meg udugelig.

Noen kvelder er jeg helt gåen og ligger å funderer på hvor deilig det hadde vært uten mann.

Anonymous poster hash: acc5d...774

Skrevet

Aldri.. Mannen kunne sikkert tenkt seg det hver kveld, men det er sjelden jeg orker. Gir meg ingenting lengre...

Anonymous poster hash: 1e9ac...a09

Hadde du blitt overrasket om han var utro??

HI, vi har sex 1-2 ganger i uka. Som regel mannen som prøver seg. I perioder har jeg mindre lyst, men gir likevel noe:)

Anonymous poster hash: 0f9bc...dab

Skrevet

Tja, sist vi hadde ordentelig sex ble jeg gravid. Er i uke 29 nå 😬

Har gitt mannen en blowjob siden, men har ikke hatt lyst eller ork til noe mer desverre.

Anonymous poster hash: b8c2a...1fd

Skrevet

Som regle 2 ganger i uke. Ca. onsdag og søndag.

Oftest jeg, men mannen har allerede spurt om jeg vil i kveld :)

Blir ikke spontant men barn og vært sammen lenge, men vi har det flott like vel :)

Anonymous poster hash: ea45c...ba3
Skrevet

5-7 -ganger i uka. For noen mnd siden: 10-15 ganger i året. Vet ikke hva som har skjedd ;) Vi er like ivrige.

Anonymous poster hash: 13c39...430

Skrevet

Nå for tida har vi sex ca 2 ganger i uka. Det er vel egentlig ikke noen som prøver seg, det bare utvikler seg ;) Vi har vært sammen i 9 år, har to små barn og er generelt helt skutt om kvelden etter ungene er i seng. Men 2 ganger er akkurat passer føler jeg :)

Anonymous poster hash: a76d3...2af
Skrevet

Annenhver dag for tiden. Vært sammen i 11år.

Jeg spør om han vil klø meg på ryggen ;-) Vet ikke hvorfor det ble slik, men det har blitt en "hemmelig" måte å si at jeg vil ha sex.

I vinterhalvåret blir det noe sjeldnere.

Anonymous poster hash: a97fb...858

Skrevet

Vi er forelsket - vært sammen i 4 mnd

Har sex 2-3 ganger for dagen :)

Anonymous poster hash: 63ce9...3d2

Skrevet

Når mannen er hjemme eller jeg er hos han blir det ca annen hver dag. Noen ganger oftere. Men så er han bortreist hele ukene og noen helger så vi er nokså ivrige når vi først treffest.

I ferier og slikt blir det vel 4-6 ganger i uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...