Gå til innhold

Tar samboeren min lite hensyn til graviditeten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sol, sommer og han planlegger helger med drikking med kompiser.. Jeg er gravid, kvalm, trøtt og sliten og jobber 100% i en krevende jobb, vi har en 2-åring som også krever sitt. Igår var han ute til 3 på natta, kom hjem ganske go'full. Da jeg vekte han idag kl.11 begynte han å snakke om at han syns det var dårlig at ikke han fikk sove ut begge dagene i helga siden det var slitsomt å dra ut når han hadde vært oppe med 2-åringen siden halv 7 dagen han skulle ut. Var ikke nok å bare få sove ut en dag i helga! Skal ut neste helg og, og mente han burde få sove begge dagene! Jeg trenger også å få sove som er gravid, sliten og jobber fullt! Er så utrolig sliten! Syns det blir for drøyt om ikke jeg skal få sove ut en eneste dag i helga når jeg er gravid! Sa til han at han får værsågod å stå opp en dag neste helg han og. Er jeg urimelig?

Anonymous poster hash: eae28...cad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei men han høres utrolig egoistisk ut!

Anonymous poster hash: 2dc29...8b1

Skrevet

Du burde få sove ut MINST en dag! Skulle bare mangle. Han virker veldig egoistisk synes jeg også.

Anonymous poster hash: 0ebf5...a9c

Skrevet

Herlighet. Han er urimelig og hensynsløs.

Anonymous poster hash: 097dd...f33

Skrevet

At du er gravid har vel lite med saken å gjøre? Rar holdning på mannen når dere tydeligvis er i full jobb, 2 åringen i barnehage og han vil sove hele dagenistedenfor å tilbringe den med familien.

Legg dere tidligere i helgene begge to, istedenfor å krangle om hvem som skal sove lenge.

Anonymous poster hash: 697cd...e43

Skrevet

Du sier han var oppe med barnet halv syv??

Da fikk vel du sove ut da? Hvis han står opp halv syv lørdag morgen er det vel ingen som tvinger deg opp?

Når det er sagt. Når klokka er 11 mener JEG at man har fått sovet ut.

Anonymous poster hash: 127fd...2df

Skrevet

Å sove til 11 er å sove ut, hele dagen blir jo ødelagt om en sover lenger. Er han virkelig mer interessert i å drikke enn å være med familien? For en drittsekk..

Anonymous poster hash: 20305...7af

Skrevet

Hvordan deler dere det med soving i helga når du ikke er gravid? Jeg syns det er spesielt at en mann med snart barn ikke ser selv hva som er viktig, og drikking med gutta til midt på natta er etter min definisjon ikke viktig.

Skrevet

For en dust!

Anonymous poster hash: a89ef...a27

Skrevet

En dag hver i helga til å sove lenge, uavhengig av om du er gravid eller ikke - burde være normen. her sover vi til ti hver vår dag.

Anonymous poster hash: c1061...72e

Skrevet

Høres ut som min mann. Ikke ok å oppføre seg sånn

Anonymous poster hash: 6a723...113

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...