Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 Fant ut at den ene sidebeskyttelsen på setet til jenta mi er løs. Må være noe knekt inni der. Aner ikke hvordan det har skjedd. Men, må jo ha nytt sete til henne. Kan vi kjøpe bektestol fra 15 kg nå? Er litt kjedelig å bruke masse penger på en som ikke blir brukt mer enn evt noen mnd. Anonymous poster hash: 7c2a7...0c5
scarecrow2011 Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 Hvis det er isoporen som er knekt fikk jeg beskjed fra besafe at den ikke hadde noe å si for sikkerheten. Det kostet meg forøvrig 2-300 kr å få den fikset. Da skiftet butikken isopor Om du kan kjøpe sete fra 15 kg kommer jo an på om barnet er 15 kg. Er det det så kan du det.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #3 Skrevet 17. juni 2014 Nå fant jeg igjen innlegget Ok. Syns det er rart det ikke gjør noe egentlig. Må vel bli mindre beskyttelse da? Hun er forresten 3 år 100 cm og 14 kg. Det var vel en viktig detalj å få med For tidlig å bytte? Anonymous poster hash: 7c2a7...0c5
Appelsinpiken Skrevet 17. juni 2014 #4 Skrevet 17. juni 2014 Da synes jeg det er for tidlig å bytte, ja.
smelia Skrevet 17. juni 2014 #5 Skrevet 17. juni 2014 Du må ikke bytte før hun er 15kg. Du kan risikere at bilens ikke løser seg ut hvis hun er for lett.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #6 Skrevet 17. juni 2014 Nå fant jeg igjen innlegget Ok. Syns det er rart det ikke gjør noe egentlig. Må vel bli mindre beskyttelse da? Hun er forresten 3 år 100 cm og 14 kg. Det var vel en viktig detalj å få med For tidlig å bytte? Anonymous poster hash: 7c2a7...0c5 Uff, unnskyld meg, men du vet hun veier 14 kg og vurderer seriøst å sette henne i en stol som er godkjent fra 15 kg?! Attpåtil når hun faktisk er så få år at hun i følge anbefalingene bør sitte bakovervendt i enda ett år...minst... Kjenner jeg blir ganske rystet! Anonymous poster hash: 72daa...b3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå