Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 Dere som legger ut disse magebildene? Er dere så usikker på dere selv at dere trenger bekreftelser? Det er en syk syk syk verden vi lever i, der alt handler om kropp kropp og kropp! Hva med og heve hodet, være stolt over den kroppen du har, lg hvis du er usikker og misfornøyd av en eller annen grunn, så gjør noe med det! Hva så om vi sier at dere er fine og skal ikke klage, vil dere finne dere til ro med det, tror ikke det nei! Det samme mener jeg om dem som har litt ekstra på kroppen, ikke bare de som er tynn! Jobb med hodet og selvbildet, finn en balanse som er sunn for deg selv, og ikke la andre fortelle dere hva som er fint eller ikke! Vi kommer alle i ulike fasonger, lev med det, hvis ikke så gjør noe med det! Over og ut!!!!! Anonymous poster hash: 0cd1f...ced
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 Dere som legger ut disse magebildene? Er dere så usikker på dere selv at dere trenger bekreftelser? Det er en syk syk syk verden vi lever i, der alt handler om kropp kropp og kropp! Hva med og heve hodet, være stolt over den kroppen du har, lg hvis du er usikker og misfornøyd av en eller annen grunn, så gjør noe med det! Hva så om vi sier at dere er fine og skal ikke klage, vil dere finne dere til ro med det, tror ikke det nei! Det samme mener jeg om dem som har litt ekstra på kroppen, ikke bare de som er tynn! Jobb med hodet og selvbildet, finn en balanse som er sunn for deg selv, og ikke la andre fortelle dere hva som er fint eller ikke! Vi kommer alle i ulike fasonger, lev med det, hvis ikke så gjør noe med det! Over og ut!!!!! Anonymous poster hash: 0cd1f...ced Og BTW;overskriften er "ka det går i",flott med Autocorect!! Anonymous poster hash: 0cd1f...ced
Tired mama Skrevet 15. juni 2014 #3 Skrevet 15. juni 2014 Litt enig. Men jeg synes det er gøy folk legger ut bilder jeg da. Gjør forumet litt mer "levende".
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #4 Skrevet 15. juni 2014 Litt enig. Men jeg synes det er gøy folk legger ut bilder jeg da. Gjør forumet litt mer "levende". Det skaper absolutt diskusjoner ja,og det trengs det her iblant, men det var da voldsomt til mas da!!! Anonymous poster hash: 0cd1f...ced
Tired mama Skrevet 15. juni 2014 #5 Skrevet 15. juni 2014 Litt enig. Men jeg synes det er gøy folk legger ut bilder jeg da. Gjør forumet litt mer "levende". Det skaper absolutt diskusjoner ja,og det trengs det her iblant, men det var da voldsomt til mas da!!! Anonymous poster hash: 0cd1f...ced Synes det er verre at folk maser om andre ting. F.eks. fotballfruen, villa paprika eller "hvem var det som døde?" Men de innleggene hopper jeg bare glatt over uansett.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #6 Skrevet 15. juni 2014 Litt enig. Men jeg synes det er gøy folk legger ut bilder jeg da. Gjør forumet litt mer "levende". Det skaper absolutt diskusjoner ja,og det trengs det her iblant, men det var da voldsomt til mas da!!! Anonymous poster hash: 0cd1f...ced Synes det er verre at folk maser om andre ting. F.eks. fotballfruen, villa paprika eller "hvem var det som døde?" Men de innleggene hopper jeg bare glatt over uansett.Huff ja, for ikke å snakke om de trådene!!! Anonymous poster hash: 0cd1f...ced
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #7 Skrevet 15. juni 2014 Gravide og kvinner i barsel har ingenting her inne å gjøre mer ihvertfall.. Alt handler jo om kropp og hetsing av andre her inne. Ingenting om graviditet eller baby! Anonymous poster hash: f86bd...ec0
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #8 Skrevet 15. juni 2014 Gravide og kvinner i barsel har ingenting her inne å gjøre mer ihvertfall.. Alt handler jo om kropp og hetsing av andre her inne. Ingenting om graviditet eller baby! Anonymous poster hash: f86bd...ec0 Det er sikkert og visst!! Jeg meldte meg inn da jeg ble gravid, i den tro at det var slike ting det gikk i her inne, men dette er rene se & hør, fhm, alles, blogger, ja you name it! Anonymous poster hash: 0cd1f...ced
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #9 Skrevet 15. juni 2014 Gravide og kvinner i barsel har ingenting her inne å gjøre mer ihvertfall.. Alt handler jo om kropp og hetsing av andre her inne. Ingenting om graviditet eller baby! Anonymous poster hash: f86bd...ec0 Det er sikkert og visst!! Jeg meldte meg inn da jeg ble gravid, i den tro at det var slike ting det gikk i her inne, men dette er rene se & hør, fhm, alles, blogger, ja you name it! Anonymous poster hash: 0cd1f...ced Dere er vel klar over at dette er en fellesside for DIB og BIM? Anonymous poster hash: d5c2a...e09
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #10 Skrevet 15. juni 2014 Gravide og kvinner i barsel har ingenting her inne å gjøre mer ihvertfall.. Alt handler jo om kropp og hetsing av andre her inne. Ingenting om graviditet eller baby! Anonymous poster hash: f86bd...ec0 Det er sikkert og visst!! Jeg meldte meg inn da jeg ble gravid, i den tro at det var slike ting det gikk i her inne, men dette er rene se & hør, fhm, alles, blogger, ja you name it!Anonymous poster hash: 0cd1f...ced Dere er vel klar over at dette er en fellesside for DIB og BIM?Anonymous poster hash: d5c2a...e09 Og poenget ditt er? Anonymous poster hash: 0cd1f...ced
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #11 Skrevet 15. juni 2014 Gravide og kvinner i barsel har ingenting her inne å gjøre mer ihvertfall.. Alt handler jo om kropp og hetsing av andre her inne. Ingenting om graviditet eller baby! Anonymous poster hash: f86bd...ec0 Det er sikkert og visst!! Jeg meldte meg inn da jeg ble gravid, i den tro at det var slike ting det gikk i her inne, men dette er rene se & hør, fhm, alles, blogger, ja you name it!Anonymous poster hash: 0cd1f...ced Dere er vel klar over at dette er en fellesside for DIB og BIM?Anonymous poster hash: d5c2a...e09 Og poenget ditt er? Anonymous poster hash: 0cd1f...ced Lurer jeg også på.. Vi vet godt hvem dette forumet er ment for. Nå sitter jeg høygravid og lurer på hva f.. jeg gjør her inne. Anonymous poster hash: f86bd...ec0
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #12 Skrevet 15. juni 2014 Gravide og kvinner i barsel har ingenting her inne å gjøre mer ihvertfall.. Alt handler jo om kropp og hetsing av andre her inne. Ingenting om graviditet eller baby! Anonymous poster hash: f86bd...ec0 Det er sikkert og visst!! Jeg meldte meg inn da jeg ble gravid, i den tro at det var slike ting det gikk i her inne, men dette er rene se & hør, fhm, alles, blogger, ja you name it!Anonymous poster hash: 0cd1f...ced Dere er vel klar over at dette er en fellesside for DIB og BIM?Anonymous poster hash: d5c2a...e09 Og poenget ditt er?Anonymous poster hash: 0cd1f...ced Lurer jeg også på.. Vi vet godt hvem dette forumet er ment for. Nå sitter jeg høygravid og lurer på hva f.. jeg gjør her inne. Anonymous poster hash: f86bd...ec0 Ja makan, er helt enig! Masse lykke til med det forestående Anonymous poster hash: 0cd1f...ced
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #13 Skrevet 15. juni 2014 Gravide og kvinner i barsel har ingenting her inne å gjøre mer ihvertfall.. Alt handler jo om kropp og hetsing av andre her inne. Ingenting om graviditet eller baby! Anonymous poster hash: f86bd...ec0 Det er sikkert og visst!! Jeg meldte meg inn da jeg ble gravid, i den tro at det var slike ting det gikk i her inne, men dette er rene se & hør, fhm, alles, blogger, ja you name it!Anonymous poster hash: 0cd1f...ced Dere er vel klar over at dette er en fellesside for DIB og BIM?Anonymous poster hash: d5c2a...e09 Og poenget ditt er? Anonymous poster hash: 0cd1f...ced Lurer jeg også på.. Vi vet godt hvem dette forumet er ment for. Nå sitter jeg høygravid og lurer på hva f.. jeg gjør her inne. Anonymous poster hash: f86bd...ec0 Det finnes jo så mange andre underforum. Det er termingrupper, aldersbestemte grupper, barnevogn/prøvere/ammeforum og skravle. Hvorfor være her hvis dere ikke finner det givende? Det må da være toppen av bortkastet tid? Anonymous poster hash: 70f8e...aa9
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #14 Skrevet 15. juni 2014 Folk må gjerne legge ut bilder av kroppen sin. Men er enig med deg at man skal være glad i seg selv og være stolt. Er man 50 kg overvektig er man jo syk men noen ekstra kg her eller der spiller ingen rolle for min del. Jeg tiltrekkes av selvsikre, stolte og trygge personer. En kvinne kan være like flott i str 44 som i 36. Det har med holdning å gjøre i mine øyne. Rak rygg, velpleid og et smil. Du kommer langt med det. Ja, du kommer helt frem faktisk. :-) Anonymous poster hash: bb830...eae
Tired mama Skrevet 15. juni 2014 #15 Skrevet 15. juni 2014 Gravide og kvinner i barsel har ingenting her inne å gjøre mer ihvertfall.. Alt handler jo om kropp og hetsing av andre her inne. Ingenting om graviditet eller baby! Anonymous poster hash: f86bd...ec0 Det er sikkert og visst!! Jeg meldte meg inn da jeg ble gravid, i den tro at det var slike ting det gikk i her inne, men dette er rene se & hør, fhm, alles, blogger, ja you name it!Anonymous poster hash: 0cd1f...ced Dere er vel klar over at dette er en fellesside for DIB og BIM?Anonymous poster hash: d5c2a...e09 Og poenget ditt er? Anonymous poster hash: 0cd1f...ced Lurer jeg også på.. Vi vet godt hvem dette forumet er ment for. Nå sitter jeg høygravid og lurer på hva f.. jeg gjør her inne. Anonymous poster hash: f86bd...ec0 Da jeg gikk gravid, var jeg stort sett inne på "1. trimester", "2.trimester" etc. inne på Barnimagen.com, og da var det stort sett kun snakk om graviditet osv. Er det ikke lenger aktivitet der? Etter å ha født gikk jeg over til Dinbaby.com. Og der var det forum som "småtroll 0-1 år" osv. Barna vokste seg til, og jeg hadde ikke lenger behov for å snakke om verken plager under graviditeten, våkenetter etc. Så jeg havnet til slutt på Anonymforum (som er felles for Barnimagen og Dinbaby), for her diskuteres alt mellom himmel og jord. Dere aner ikke hvor mye jeg har ledd, grått og lært helt vanvittige ting av å være her inne.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #16 Skrevet 15. juni 2014 Gravide og kvinner i barsel har ingenting her inne å gjøre mer ihvertfall.. Alt handler jo om kropp og hetsing av andre her inne. Ingenting om graviditet eller baby! Anonymous poster hash: f86bd...ec0 Det er sikkert og visst!! Jeg meldte meg inn da jeg ble gravid, i den tro at det var slike ting det gikk i her inne, men dette er rene se & hør, fhm, alles, blogger, ja you name it!Anonymous poster hash: 0cd1f...ced Dere er vel klar over at dette er en fellesside for DIB og BIM?Anonymous poster hash: d5c2a...e09 Og poenget ditt er? Anonymous poster hash: 0cd1f...ced Lurer jeg også på.. Vi vet godt hvem dette forumet er ment for. Nå sitter jeg høygravid og lurer på hva f.. jeg gjør her inne. Anonymous poster hash: f86bd...ec0 Det finnes jo så mange andre underforum. Det er termingrupper, aldersbestemte grupper, barnevogn/prøvere/ammeforum og skravle. Hvorfor være her hvis dere ikke finner det givende? Det må da være toppen av bortkastet tid? Anonymous poster hash: 70f8e...aa9 Sant nok.. Har bare blitt en vane tror jeg i rekken av nettsider som sjekkes. Av og til er det rasende festlig å lese da. Må innrømme det, selv om det er mest drit Anonymous poster hash: f86bd...ec0
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #17 Skrevet 15. juni 2014 Gravide og kvinner i barsel har ingenting her inne å gjøre mer ihvertfall.. Alt handler jo om kropp og hetsing av andre her inne. Ingenting om graviditet eller baby! Anonymous poster hash: f86bd...ec0 Det er sikkert og visst!! Jeg meldte meg inn da jeg ble gravid, i den tro at det var slike ting det gikk i her inne, men dette er rene se & hør, fhm, alles, blogger, ja you name it!Anonymous poster hash: 0cd1f...ced Dere er vel klar over at dette er en fellesside for DIB og BIM?Anonymous poster hash: d5c2a...e09 Og poenget ditt er?Anonymous poster hash: 0cd1f...ced Lurer jeg også på.. Vi vet godt hvem dette forumet er ment for. Nå sitter jeg høygravid og lurer på hva f.. jeg gjør her inne. Anonymous poster hash: f86bd...ec0 Ja makan, er helt enig! Masse lykke til med det forestående Anonymous poster hash: 0cd1f...ced Tusen takk Anonymous poster hash: f86bd...ec0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå