Gå til innhold

Haha. Her er mitt magebilde. Jada, liggende og burde vært flatere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare siden "alle" andre gjør det.

Har ingen unnskyldning for at jeg ser ut slik jeg gjør. Lever livet og orker ikke trene...

post-706971-173047_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle gjerne hatt din mage! Jeg har flatterende mage, men den er så skrukkete og full av strekkmerker at den ikke egner seg på trykk.

Anonymous poster hash: 055a5...17e

Skrevet

*gi opperksomhet og bekreftelse*

Anonymous poster hash: 09918...45e

Skrevet

Flatterende mage=flatere mage. Flatterende du liksom...

Anonymous poster hash: 055a5...17e

Skrevet

*gi opperksomhet og bekreftelse*

Anonymous poster hash: 09918...45e

Ikke ute etter bekreftelse. Er såpass gammel at jeg strengt tatt driter i hva andre synes om meg.

Har familie, venner og kollegaer som liker meg AKKURAT som jeg er. ;-)

Måtte bare legge ut noe litt annet enn alle de perfekte magene her inne. Jeg har både valker og love handles, men bryr meg ikke.

Som sagt, er så gammel at jeg er over den "bekreftelsesfasen". Men oppmerksomhet er gøy uansett! ;-)

Skrevet

Noe litt annet enn alle de perfekte magene? Du har ikke sett min. Men jeg får ikke til å laste opp bilde :P 

Skrevet

Skulle gjerne hatt litt av brunfargen din;)!

Jeg har bare to kroppsfarger: hvit og lyserosa!!;

Skrevet

Elsker at du er så lite selvhøytidelig :) min er også litt flatere, men mye mer vassen :/ men mine 3 gull er verdt d :)

Skrevet

Skulle gjerne hatt litt av brunfargen din;)!

Jeg har bare to kroppsfarger: hvit og lyserosa!!;

Hehe...

Nå har det seg sånn at jeg er brunere enn den gjennomsnittlige nordmannen i utgangspunktet og blir fort brun.

Er sikker på at du er fin uansett hvor hvit eller rosa du er! ;-)

Skrevet

Elsker at du er så lite selvhøytidelig :) min er også litt flatere, men mye mer vassen :/ men mine 3 gull er verdt d :)

Det tenker jeg også. Inni den magen har det ligget tre babyer som har gjort livet mitt sååå mye rikere!

Jeg skal love deg at jeg hele mitt liv har tatt meg selv veldig høytidelig og tenkt mye på hva andre tenker om meg.

Det er egentlig nå i det siste (er 36 år) at jeg har forstått og innsett at folk liker meg for den JEG er. Ikke for hvordan kroppen min ser ut. Og det er bare en sååååå deilig følelse! Fy søren, jeg har ventet lenge på å komme hit!! :-) :-)

Skrevet

Liker det bare bedre og bedre HI.

Sett deg en stund her inne og har sansen for deg og måten du er på.

Overbevist om at du er en dame jeg synes er feiende flott IRL også.

Fortsett slik. ;-)

Anonymous poster hash: 05b76...f2b

Skrevet

Herregud du er oppmerksomhetssyk! Med nick faktisk. Hold den stygge og feite magen din for deg selv!

Anonymous poster hash: 99b8a...df9

Skrevet

Herregud du er oppmerksomhetssyk! Med nick faktisk. Hold den stygge og feite magen din for deg selv!

Stakkars, lille, utilpasse deg!

Anonymous poster hash: eef84...6f1

Skrevet

I motsetning til DEG som tør være ufin anonymt???

Anonymous poster hash: 05b76...f2b

Skrevet

Hold de stygge fjortisholdningene dine for deg selv, vi andre synes bare du er patetisk!

Skrevet

Når man er seg selv, vil det alltid være noen som ikke liker deg. Helt ok.

Har funnet ut at det er bedre å være seg selv og ha noen som liker deg for den du er og med andre som ikke liker deg. Enn å være en så nøytral person som mulig for å få alle til å like deg. Funker ikke.

Skrevet

Æsj,du er fæl!!!

Anonymous poster hash: 17857...9e9

Gjest Pusikatt
Skrevet

Herregud du er oppmerksomhetssyk! Med nick faktisk. Hold den stygge og feite magen din for deg selv! Anonymous poster hash: 99b8a...df9

Tør du ikke skrive med nick selv?

Skrevet

Å herregud... Jeg så bildet opp ned og hjernen klarte søren ikke tyde hva i pokker det var som skjedde med skrittet ditt! Det var jo åpent der man skulle tro lurva var, og lukket helt andre steder. Skjønte heller ikke hvorfor puppene dine ikke var synlige siden toppen var åpen i brystområdet... Tok lang tid før jeg skjønte at bildet var opp-ned :D 

Enten er jeg blind, eller så er jeg usedvanlig dum. Hahahh :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...