Gå til innhold

Endelig..


pusseluskan

Anbefalte innlegg

Da kommer jeg inn her igjen... Positiv test i dag. Vi er spente og nervøse. Har hatt tre SA siden vi fikk nummer to for snart fire år siden. Termin foreløpig er 18 februar, er visst 4+3 i dag eller i uke fem. Ganske vanvittig dette her.... Nå må bare fingre og tær krysses for at alt går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da kommer jeg inn her igjen... Positiv test i dag. Vi er spente og nervøse. Har hatt tre SA siden vi fikk nummer to for snart fire år siden. Termin foreløpig er 18 februar, er visst 4+3 i dag eller i uke fem. Ganske vanvittig dette her.... Nå må bare fingre og tær krysses for at alt går bra!

Beklager, jeg har ikke vært inne i februar 2015 gruppa før, bare vært gravid;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingre for oss. Har også hatt mange aborter. 2 før mini og to nå før dette svangerskapet. Har tentative termin 15 og er veldig spent. Har en god hcg måling og skal ta en ny på onsdag. Har du fått utredning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke fått noe utredning bortsett fra stoffskifteprøver. Det er vel ikke mye vits i å gjøre utredning nå når jeg er gravid.... Lurte på om jeg skulle bestille time hos gynekolog. Nå sitter jeg her og er såååå kvalm og uggen. Det tar jeg som et godt tegn. Krysser fingrene for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom deg til en gynekolog med offentlig avtale. Da slipper du å betale noe. Jeg tar progestagen tilskudd måler hcg ukentlig 2 uker, fly ul i uke syv og trolig hver eller annen hver uke frem til jeg er trygg det er helt fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom deg til en gynekolog med offentlig avtale. Da slipper du å betale noe. Jeg tar progestagen tilskudd måler hcg ukentlig 2 uker, fly ul i uke syv og trolig hver eller annen hver uke frem til jeg er trygg det er helt fantastisk.

det hørtes fint ut. Jeg skal ringe i morgen tidlig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har fastlegen henvist meg videre for tett oppfølging. Utrolig godt å komme til fastlegen og bli hørt. Håper på time denne eller neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra. Flott at det ordner seg.

Fikk time allerede på tirsdag neste uke. Er spent. I dag har jeg vært sååååå kvalm. Krysser fingre og tær..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...