Gå til innhold

Guttemammaer! Se hit!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplevde noe utrolig merkelig i dag. Barnet mitt på 19 mnd pleier å komme inn på morgenen og da halvsover han litt i armene mine til vi våkner sammen. Ofte tar han hånden min for at jeg skal holde han rundt magen. Men i dag tok gan hånden min på russen hans som var stiv som om han ville jeg skulle kose ned den. Jeg bråvåknet og ble helt fra meg, men klarte å roe meg ned og sa nei. Den er det bare du som skal ta på ingen andre. Han prøvde igjen at jeg skulle ta hånden min dit. Og jeg gjentok rolig at det er ingen andre enn han som skal ta på den. Vært med meg som en mare i dag denne hendelsen, livredd for at det har skjedd han noe. Det må evt være i bhg. Ellers bare jeg mormor og bf som har vært alene ned han. Har dette skjedd noen av dere eller tror dere at noen kan ha forgrepet seg på han. Får ikke sove. Er så redd noe kan ha skjedd han...

Anonymous poster hash: 56944...5a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tissen hans skulle det stå...

Skrevet

Hæ? Hvorfor skulle det ha skjedd han noe? Han har vel bare oppdaget tissen sin og syns det er godt å ta på den.

Anonymous poster hash: 5e504...dec

Skrevet

Jeg hadde over hodet ikke reagert. Gutten aner ikke hva som er rett og galt, men han har erfaring med at det er godt å bli koset med. Han skiller ikke på å bli pusket i nakken eller på tissen før han har lært forskjellen hos deg (og andre nærpersoner). Smågutter (og jenter) forsker og finner måter å oppnå nytelse på fra de er født. At han nå er kommet så langt er kun et skritt på veien til å lære nettopp det du nå har begynt å lære ham:at den typen kos må han gjøre selv og alene.

Skrevet

Slapp av, bare fortell ham om igjen til han slutter å spørre at den skal bare han ta på, og bare når han er alene på rommet sitt. Forklarte min det på en helt vanlig måte sånn at han ikke føler det er galt, og så har vi ellers bare forklart at det er sånn for alle gutter osv..

Anonymous poster hash: 52c4a...b23

Skrevet

Det er helt vanlig:)

Skjønner at du blir redd, men det er nok ingen grunn til bekymring.

Skrevet

Tusen takk for svar! Veldig lettet over å høre at det er vanlig! Da fortsetter jeg og si det samme og stresser ikke med det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...