Gå til innhold

Au,au dere som har hatt hatt hjemmeabort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk dere kramper dagen etterpå også?

F

Anonymous poster hash: d0e85...9bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen erfaring. Men hjemmeabort høres ut som strikkepinner.

Anonymous poster hash: 51619...409

Skrevet

Har ingen erfaring. Men hjemmeabort høres ut som strikkepinner.

Anonymous poster hash: 51619...409

Hehe, nei så gale er det ikke,utskraping som er ved kirurgisk abort derimot høres også følt ut ;-) men hjemmeabort i den grad at cytotecpillene tas hjemme,og aborten skjer hjemme og ikke på sykehus!

Skrevet

Har ingen erfaring. Men hjemmeabort høres ut som strikkepinner. Anonymous poster hash: 51619...409

Hehe, nei så gale er det ikke,utskraping som er ved kirurgisk abort derimot høres også følt ut ;-) men hjemmeabort i den grad at cytotecpillene tas hjemme,og aborten skjer hjemme og ikke på sykehus! Anonymous poster hash: d0e85...9bc
Følt er da fælt ;-)

Skrevet

Ja, det var vondt og fælt og ille i flere dager, dessverre. Mener de værste smertene (+blødning) varte i 3-4 dager før det gikk over til "vanlig mens".

Skrevet

Ja, det var vondt og fælt og ille i flere dager, dessverre. Mener de værste smertene (+blødning) varte i 3-4 dager før det gikk over til "vanlig mens".

Syntes ikke det var så gale i går, da jeg tok kuren, men da tok jeg smertestillende også! Alt kom ut etter 4 timer, løp 3 timer i rute på do, så roet blødningene seg og det har vært lite Ila av natten og i dag. Men nå i kveld begynte nye murringer, "gode" mensensmerter, og blødningene tok seg litt opp igjen! Men jeg tenkte liksom at det var over i går, hvertfall siden jeg var så fin i natt og i hele dag! Jaja, så lenge kroppen renser ut alt, så er det til det beste :-)

Skrevet

Du må nok regne med litt mer ja. Er jo skapt et sår i livmoren, i tillegg til at slimhinnen skal tømmes, som ved en mens. Og når man har vært gravid er slimhinnen enda mer fylt med blod, så det er normalt sett en god del mer som skal ut ved en abort enn ved en vanlig mens. Bøtt innpå med smertestillende til det gir seg.

Skrevet

Du må nok regne med litt mer ja. Er jo skapt et sår i livmoren, i tillegg til at slimhinnen skal tømmes, som ved en mens. Og når man har vært gravid er slimhinnen enda mer fylt med blod, så det er normalt sett en god del mer som skal ut ved en abort enn ved en vanlig mens. Bøtt innpå med smertestillende til det gir seg.

Ja, det er ikke måte på dette her:-( vi får bare bli ferdig med "dritten" slik at vi kan prøve igjen ;-)

Takk for svar :-)

Skrevet

Det ble et 4 timers mareritt ila av natten, med sterke smerter, kjennes som etterrier hvis man har dette etter abort:-(

Skrevet

Bare litt, men vil en se embryoet/ forster når en har støtet det ut?

Og evt hva gjør en med det?

Anonymous poster hash: 59b48...156

Skrevet

Og evt hva gjør en med det?Anonymous poster hash: 59b48...156

Her er det ikke bare litt, her er det rett og slett vi de rier. Hadde det i natt, Og fikk det igjen i ettermiddag! Ringte sykehuset, og legen sa at man kunne få etterrier som jeg hadde, mest sannsynlig mer som er på vei ut :-(

Men over til det du spør om; jeg kjente bare masse klumper som kom ut da jeg abortere, hadde det ved 3-4 do besøk. Jeg kikket ikke nedi do, bare viste hva som kom ut, 6 uker bittelite foster! Skyldte det ned!

Skrevet

Og evt hva gjør en med det?Anonymous poster hash: 59b48...156

Her er det ikke bare litt, her er det rett og slett vi de rier. Hadde det i natt, Og fikk det igjen i ettermiddag! Ringte sykehuset, og legen sa at man kunne få etterrier som jeg hadde, mest sannsynlig mer som er på vei ut :-(

Men over til det du spør om; jeg kjente bare masse klumper som kom ut da jeg abortere, hadde det ved 3-4 do besøk. Jeg kikket ikke nedi do, bare viste hva som kom ut, 6 uker bittelite foster! Skyldte det ned!Anonymous poster hash: d0e85...9bc

Vonde rier skulle det stå ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...