Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #1 Skrevet 14. juni 2014 Dersom samboern din jobbet veldig mye, helger også. Lørdag kommer han hjem kl 18.. Kl 20 går han på fest... Den siste uken har han vært hjemme etter jeg har lagt meg.... (jobb).Han er også litt opptatt av at vi (jeg og ungen) er hjemme, liker ikke at vi er borte, selv om han ikke merker det, men jeg er ærlig å sier hva jeg gjør og hvor jeg er. Ofte vil jeg lyve å si jeg er hjemme når vi er borte hos ei venninne, bare for å spare han for å bli irritert. Jeg er som oftes ALLTID hjemme når han er hjemme. Kjenner jeg blir litt lei meg og skuffet når han velger å gå på fest fremfor å være sammen med meg. Kjøpt inn middag god no godt vi skulle kose oss med. Middagen ble spist kl 19. Føler meg så nedprioritert HELE tiden!! :-( Anonymous poster hash: 46f10...f2e
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #2 Skrevet 14. juni 2014 Ja, hadde reagert både på at han ble irritert fordi jeg ikke var hjemme , og fordi han velger fest når han knapt nok har sett ungen og meg siste uka. Anonymous poster hash: ec07d...826
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #3 Skrevet 14. juni 2014 Ja, jeg hadde reagert på dette. Det du MÅ gjøre er å sette ned foten. Ikke la han få seg slike vaner. Sett dere ned og snakk om dette. Anonymous poster hash: ca844...54d
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #4 Skrevet 14. juni 2014 Du får nesten ta det opp med han. Jeg hadde ikke funnet meg i en sånn behandling . Anonymous poster hash: 5286b...f80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå