Gå til innhold

Trenger stelleveske-tips til Bugaboo


Josephina

Anbefalte innlegg

Hei dere, har kjøpt en Bugaboo Buffalo i disse fargene (klar rød og sort). Trenger nå tips til hvilken stelleveske som kunne vært fin til? Og hvilke stellevesker liker dere, sånn av design og størrelse etc?

 

Alle tips mottas med takk, og spesielt dem som matcher vognen ;) (trenger selvsagt ikke være en Bugaboo-stelleveske)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det virkelig ingen av dere som har eller skal ha Buggis og som også har kjøpt stelleveske til? Jeg ser nå etter svarte stellevesker. Praktisk og så bommer jeg jo ikke da på rødfargen på vognen...samt enklere å selge, skulle jeg tro...

Kom med forslag da, folkens ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker stelleveskene til jujube. De koster litt, men de er superpraktiske syns jeg. Har en av de til min bugaboo cameleon. Jeg har modellen som heter jujube bff, den er stor nok til å få plass til det mest nødvendigste til baby om man skal bort en helg også. De har flere modeller med svart og rødt mønster, men selv hadde jeg lyst på en som ikke så så veldig ut som en typisk stelleveske, og gikk for denne:

 

http://www.pupsikstudio.com/ju-ju-be-b-f-f-legacy-diaper-bag.html

 

På finn ligger det en del jujube stellevesker brukt, du kan få de til en mye snillere pris der. De har den også i helt svart.

Endret av LillyAllen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til bugaboo syns jeg foresten det er mest praktisk med sånne kroker man kan henge på styret, og henge stellevesken på. Syns bugabooen blir veldig vinglete om man skal bare henge vesken over styret. Det står også advarsel om dette i papirene man får med når man kjøper vognen. Så jeg ville gått for en veske som har hemper til å henge på krokene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Lilly Allen, 

Vil bare si tusen takk for så flotte svar! Jujube veskene er knallfine, men litt i overkant av hva jeg hadde lyst å gi ;) har også sittet og googlet og sjekket hva andre har, veldig lurt og fått masse tips. I dag dro jeg like godt på shopping og fant en fin-fin stelleveske/bag (veeeldig romslig og nokså stor) til vårt bruk. Er kjempefornøyd.

 

men igjen, takk for alle tips. Ps. Bugaboo Buffalo har kroker på håndtaket til stellevesken, slik at den modellen blir ikke like "vinglete" som f.eks Cameleon. Kan være enig i det du sier, har hatt Cameleon før...men nå en Buffalo, som jo er mye mer solid alt i alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...