Gå til innhold

Hvor mye/ofte ser dere deres samboer/mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye jobber han? (når drar han og når er han hjemme, og samme med deg)
Jobber dere i helgene? Ser dere hverandre i helgene?

Har dere barn? Og har dere felles barn?

Ser min minimalt, føler ikke at jeg er i et forhold. Føler meg singel, for vi er aldri ute av huset sammen. Vi er mer venner eller kjærester. Følelsene mine begynner å forsvinne ....

Så jeg lurer litt på hva som er "normalt?"

Anonymous poster hash: 4089f...9e0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faktisk ikke så mye. Vi jobber ulike tider for å få henting og levering av barn til å gå opp. Ser hverandre hver dag, men gjør veldig lite sammen. Hektiske dager og et ønske fra begges sider om å trene og gjøre andre ting gjør at vi overlapper hverandre mye på kveldene, sjelden begge er hjemme samtidig.

Vi er ikke turtelduer lengre men har et godt forhold, samarbeider bra og er rause mot hverandre. Når vi tilbringer tid sammen er den bra, og det er alt jeg forventer nå.

Skrevet

Vi ser hverandre ikke mye omdagen. Han jobb nattevakter, og jeg jobber dag/kveld. Så jobber han natt og jeg dag så ser jeg han når han kommerr hjem fra nattvakt og hopper i seng, han henter meg da på jobb for da får vi 3min vi ser hverandre. Blir ett suss også.

Men ser hverandre litt meer innimellom, men mye kjøring og bringing så få dager i uka vi kan si vi ser hverandre. Middag sammen alle sammen er ytterst sjeldent fortiden. Avsluttninger her og der, konserter, turneringer og i det hele tatt alt for mye som skjer omdagen. Så vi ser hverandre ikke mye.

Vi har ikke felles barn, men barn på hver vår kant. Han er som er far for mine, de bor her 100%

Anonymous poster hash: 3d161...49f

Skrevet

Ser hverandre veldig mye. Vi er nesten alltid sammen når vi går ut. Eneste tiden vi ikke ser hverandre er når jeg er på jobb. (han går på universitetet så han har kortere dager enn meg). Har vært sammen i 6 år, og har ikke gått lei enda. Han dro på guttetur på 30-årsdagen og det var vel det lengste jeg har vært borte fra ham (4 dager). 

Vi driver begge med kampsport sammen, og vi spiller online sammen. Min mann er min beste venn, og den jeg stoler mest på. Det er nok sjelden vare at man er så tett på hverandre, og noen vil nok si at vi er kvalmende nære :P Ikke at vi bryr oss om hva andre sier. 

For øvrig så har vi også et godt sexliv, som regel daglig sex, og vi samarbeider om daglige gjøremål. Lager middag sammen, vasker sammen og steller barna sammen. Krangler nesten aldri, og er fortsatt veldig forelska i hverandre. Jeg føler selv jeg har funnet en mann jeg kan dele resten av livet med. Men vi får se om 6 år til om jeg tenker det samme.

Anonymous poster hash: d044c...29a
Skrevet

Ikke så veldig mye egentlig, han jobber mye... Noen timer på kvelden kanskje :) 

Men vi prøver å finne på ting da, blir nok bedre når huset er klart!

Skrevet

vi ser hverandre mye. Begge jobber "8-4" jobber med fri i helgene :) Han begynner samme tid hver dag, mens jeg har litt mere slingring. Begynner enten 7-8-9 eller halv 10. 

Anonymous poster hash: 9ac24...774

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...