Gjest Helle_Høygir Skrevet 14. juni 2014 #1 Skrevet 14. juni 2014 Long time, no nerding! Noe nytt har dukket opp i radaren; perception med Eric mccormac dvs will fra will & grace. Et lite jutub søk gav meg endel iblandet pysikologiske teorier om perception, men det er bare bonus hehe:) Kom over den en dag jeg raidet lokale platekompaniet; første sesongen er på dvd og ikke halvgærnt i pris. Vurderes innkjøpt rett og slett pga vm?
sug lut Skrevet 14. juni 2014 #2 Skrevet 14. juni 2014 Nerd alert! Da er det ditt ansvar å vurdere den for nerds everywhere, siden jeg ikke tror den går på noen kanal? og jeg dessuten har gått feriepengerkonkers bananas på Platekompaniet og har bortimot hele åttitallet på dvd på høy rotasjon i heimen nå. Forøvrig dumpet jeg innom two broke girls i går, og den var jo småartig, faktisk.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 14. juni 2014 #3 Skrevet 14. juni 2014 Den er humrehumre artig ja, så takket være billigsalg er jeg eier av sesong 1 og 2! Jeg tar på meg oppdraget og skal behandle det med største mulige ærefrykt! Og nei den går ikke her enda, går på en noe mer perifer kanal i Amrika også om husken står meg bi. Jeg er fortsatt på ncis kjøret, men kan få katt fiks fra andre ting også jeg. Oh the eighties! Jeg hadde en runde for noen år siden, dog ikke the eighties, men måtte ha pretty woman, dirty dancing (her mener iPad at jeg skal skrive diett dansing), Grease og de vanlige klassikerne. I just say that nobody puts Baby in the corner ! Mye fint de lagde i de gamle dage du, alt er ikke så bra nuh til dags. Vil de ha et stykke marmorkake fru lut og kanskje et lite stykke kamfer? For all del vi drikker av skålen - det er det verdige nerdefruer gjør! Forøvrig Mom som nå går i loop nr 2 på tvnorge er også humrehumre, men mulig jeg påvirkes av at jeg liker allison janney. (Jeg vil ha så lange bein...) Nerder forén eder! Og bare et lite nerdelig boktips; The guernsey litterary potatoe peel society - vakker! Klokken i Makedonia og borgermesteren av monte porco- vakker og så godt skrevet at du føler du står i olivenlundene Mine 3 feel good bøker som ikke er chic lit (orker ikke bry hjernen med fornuftig lesing når man ikke sover på et år)- jeg vender alltid tilbake til disse. De er bokverdens s60. Always & forever!
sug lut Skrevet 14. juni 2014 #4 Skrevet 14. juni 2014 Takk for supertips til bøker! Kan da tipse tilbake om mine tilsvarende: India Knight: My life on a plate India Knight: Don't you want me Allison Pearson: I don't know how she does it (det sier seg selv at du ikke må se filmen, som er amerikansk og med dumme neket SJP i hovedrollen - alt bare feilere enn feil.)
Gjest Helle_Høygir Skrevet 14. juni 2014 #5 Skrevet 14. juni 2014 De to første har stått i bokhylla mi i mange mange år:) samme forfatter, men boka shopping (en bok om shopping! Og mutton er de andre jeg har. Det kom vel også en oppfølger til My life on a plate? Må sjekke i biblioteket når det blir atter en dag! Spj er nepeskrell, så den har jeg aldri sett og nekter å se den kun pga henne. Men boka står i biblioteket! Jo har du sett the heat? Med Sandra bullock (iPad sier Bellona, Sandra Bellona - det var lyrisk!) og melissa McCarthy. De er politi - ser morsom ut, men er det kun klipping og promoen eller er den reelt morsom? Nytt på kindle er boka til lauren graham (hun ja, akkurat hun), Ellen DeGeneres, the honest toddler og potatoe peel. Følte at sistnevnte måtte has også i elektronisk format. Toddler hadde meg med dette: arugula taste like soap and fire had a baby
Gjest Helle_Høygir Skrevet 15. juni 2014 #6 Skrevet 15. juni 2014 Jeg hadde rett; oppfølgeren til my life on a plate heter comfort & joy!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. juni 2014 #7 Skrevet 15. juni 2014 Bah, her trodde jeg det var noe saftig datagreier på gang og så er det serier. Der er jeg ikke nerd. Ser Breaking Bad og koser meg med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå