Gå til innhold

Ditt beste råd for røykeslutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å slutte å røyke,men klarer ikke helt å "få ut finger'n".

Hva annet enn bedre helse og økonomi kan jeg fokusere på?

Og hva kan jeg gjøre når stressnivået og røyksuget blir som verst?

De medisinene man kan bruke får jeg ikke lov til å ta av legen pga bivirkningene går dårlig overens med egne medisiner og sykdom.

Anonymous poster hash: 39624...bd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

El- sigaretter. Mannen min var storrøyker i over 30 år...etter at han kjøpte sin første el-sigarett på ferie i fjor. Tok han bare 1 vanlig røyk, så var ikke det noe lenger.... Så nå damper han, jeg sluttet også. Røyket opp sigaretter som vi hadde kjøpt, damper litt og sluttet .....etter 14 dager....tok litt damp av og til...etter jul, men det var ikke noe....så nå er det ingenting.

Anonymous poster hash: 9a40c...397

Skrevet

Kjøp boken "endelig ikke røyker" funket på meg :) Når alt kommer til alt er det faktisk ikke så vanskelig...

Anonymous poster hash: 747ff...d3b

Skrevet

Selvmord.. neida..

Anonymous poster hash: 0cf8f...c3e

Skrevet

Jeg ville det nok til at jeg bare sluttet. Vil man det nok klarer man det:)

Anonymous poster hash: 0a794...93b

Gjest marie-s
Skrevet

Etter som jeg har hørt så har du større sjanse for å lykkes hver gang du prøver. Boken "Endelig røykefri!" er det mange som har sluttet av. Har du vurdert hypnose? Folk klarer å slutte på ulike måter selv måtte jeg ty til de tabelletene du ikke kan ta og det funket for meg. Jeg var på et kurs i regi av han som har skrevet boekn "Endelig røykefri" og der var det 2 jeg aldri trodde skulle klare det, men det var de som klarte det på det kurset. Så prøv ulike ting så dukker det plutselig opp noe som fungerer for deg. Jeg har vært ikke røyker i snart 2 år og tenker ikke noe særlig over det lenger, er daglig sammen med folk som røyker uten at det plager meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...