Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #1 Skrevet 14. juni 2014 Andre som har hatt et ødem på synsnerven? Symptomer og varte det lenge? Årsak? Jeg er utredet og vet årsaken, er bare nysgjerrig på andres opplevelser. Jeg har/hadde en ufarlig kul på synsnerven. Den var ennå litt hoven på siste kontroll, har gått ca ett år siden symptomene dukket opp. Var gravid så kan ha vært en hormonkul. Ødemet var så stort at jeg ble akutt innlagt fordi de fryktet blodpropp, slag eller noe sånt. Jeg så store røde flekker i synsfeltet når jeg så på svarte/mørke ting ute i lyset/sollys. Og når jeg lukket øynene så jeg et rart lysende mønster. Ser ennå svakt noe rødt i blant ute men veldig svakt. Anonymous poster hash: 21f44...b5c Anonymous poster hash: a5102...073
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #2 Skrevet 14. juni 2014 Har ikke hatt det selv. Men har hørt om det. Husk bare å ta ansvar å følg dette opp selv..... Med jevne mellomrom i fremtiden. Anonymous poster hash: e52d0...66d
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #3 Skrevet 15. juni 2014 Joda, og det er nesten helt borte så går nok bra. Anonymous poster hash: a5102...073
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå