Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #1 Skrevet 14. juni 2014 Det siste halvannet året har jeg hatt mensen annenhver måned, sykluser på mellom 45 og 60 dager. Begynte med det etter pilleslutt, men før jeg fikk barn (6 år siden) hadde jeg vanlige sykluser på ca 30 dager. Hadde (ubeskyttet) sex for en uke siden, på dag 20 i syklusen, og regnet med at det skulle gå bra. Men i dag har jeg hatt skikkelige mensmurringer, som jeg aldri har utenom mensen. Fikk en ekkel følelse av at jeg kan være gravid... Ikke at det er noen krise altså, men vi hadde tenkt å vente et par år til... Noen som kan berolige meg litt? Evt skremme meg? Kan man få en ekstra eggløsning sånn helt ut av det blå? Anonymous poster hash: 83985...426
<3 2G <3 Skrevet 14. juni 2014 #3 Skrevet 14. juni 2014 Noen har to i mnd... Så lenge en har ubeskyttet sex er jo muligheten for graviditet der. Men, det kan å være eggløsning eller en cyste. Tiden vil vise.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #4 Skrevet 14. juni 2014 Sånn var det for meg begge gangene jeg var gravid.. Anonymous poster hash: 2715e...a0c
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #5 Skrevet 14. juni 2014 Jeg hadde sex 5 dager før forventet EL, murringer fra antatt EL, og positiv test 4 dager før forventet mens. Så, alt er mulig. Var ikke planlag her, men det gikk så fint så. Elsker plutten på 4 mnd like mye som storesøsknene som var vel planlagt:) (dog hadde jeg panikk i de tre første mnd:p) Anonymous poster hash: ad510...645
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå