Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #1 Skrevet 14. juni 2014 Mannen jeg bor med gjør meg uttrygg. Ikke slik at jeg tror han kan skade meg fysisk. Men han skader meg psykisk. Aldri kan ting være stabilt. Aldri er jeg god nok. Han vil ikke gifte seg med meg.. men nå ønsker han seg flere barn. Vi har ett fra før. Hun elsker pappen sin og jeg får meg ikke til å få i fra han. Både for hennes del.. og fordi jeg ikke orker tanken på at han skal kreve 50%. Jeg klarer det ikke. Hun er min lille skatt og jeg hadde aldri overlevd å ikke ha henne hver dag. Så hva gjør jeg. Jeg blir... of håper det blirbedre... han truer med å gjøre det slutt ofte. Jeg får da aldri føle trygghete . Jeg trenger i forholdet. Så mange ting har skjedd.. at følelsene vil aldri bli det sammr. Jeg føler mest avsky..bitterhet og nesten hat... så fort han f.eks lager til romantisk kveld eller kjøper blomster smelter jeg igjen. - jeg får tilbake den mannen jeg ble sammen med og elsker. Så skjer det noe som river alt i stykker igjen. Hjertet mitt knuses om og om igjen.. klarer åkose meg med min datter.. men når kvelden kommer er tankene der.. tankene om håpløshet og ensomhet... aner ikke hva jeg skal gjøre... Anonymous poster hash: cf816...3b7
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #2 Skrevet 14. juni 2014 Bestill time på FVK, først alene. Så event begge to. Anonymous poster hash: fce11...556
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #3 Skrevet 14. juni 2014 Få ham med på familievernkontoret slik at dere kan lære dere å snakke sammen igjen og lære å behandle hverandre bra. Hvis han ikke vil være med i terapi så mener jeg du plikter å gå fra ham - for din datters skyld! Din datter fortjener å vokse opp uten å daglig måtte se på at pappa psyker ned mamma. Hva lærer du datteren din da? At det er slik hun skal forvente og godta å bli behandlet av menn når hun blir stor. Gjør det du må gjøre - lykke til! Anonymous poster hash: 01db1...4cf
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #4 Skrevet 14. juni 2014 Ps... IKKE få flere barn med denne mannen! I hvert fall ikke før dere eventuelt har fått et stabilt og godt forhold. Det er nok at ett barn lever i et slikt destruktivt hjemmemiljø. Anonymous poster hash: 01db1...4cf
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #5 Skrevet 14. juni 2014 Ikke få flere barn med han i alle fall! Anonymous poster hash: e6861...644
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #6 Skrevet 14. juni 2014 Nei flere barn blir det ikke.. ikke slik ting er nå:-( Anonymous poster hash: cf816...3b7
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #7 Skrevet 14. juni 2014 Bestill time på FVK, først alene. Så event begge to.Anonymous poster hash: fce11...556 Signerer denne Anonymous poster hash: 05f80...d81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå