Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #1 Skrevet 14. juni 2014 For 9 år siden ble jeg sammen med en flott mann. Forholdet var intenst og kort, og det ble et barn ut av det. På den tiden slet jeg mye med meg selv. Jeg løy mye om hvem jeg var, hva jeg gjorde etc. Hvorfor jeg gjorde det, det vet jeg ikke. Uansett, det endte med at han gikk fra meg og han ville ikke ha noe med barnet å gjøre. Han trodde ikke engang på at det var hans (forståelig nok, men jeg hadde ikke sex med andre i løpet av forholdet vårt.) Nå er barnet 8 år gammelt og jeg lurer litt på om jeg skal prøve å kontakte faren. Jeg har fått skikk på livet mitt, jeg har en samboer og to barn til, men gutten min vet at ikke samboeren min er faren hans. Jeg føler meg som en idiot ovenfor bf, men jeg ønsker å svelge stoltheten å se om han ønsker kontakt. Men han vet jo at barnet er til, og han har aldri tatt kontakt, så han er vel ikke interessert? Anonymous poster hash: 55b0a...d5d
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #2 Skrevet 14. juni 2014 Hvis du spør bf om han ønsker kontakt og han ikke ønsker kontakt, så fortsetter dere livet som før og forteller sønnen din sannheten når han er klar for det. Hvis bf ønsker kontakt om du spør ham så er det forhåpentligvis positivt for både ham og sønnen din. Hvis han trodde han ikke var faren så er det kanskje ikke så rart om han ikke har tatt kontakt. Kan hende han tror du hadde tatt kontakt igjen hvis han faktisk var bf, og siden du ikke har gjort det så tolket han det dit at han ikke var bf, og ergo er det logisk om han ikke har tatt kontakt. Jeg mener barn har rett på å få vite sin bakgrunn. Gjøres det i trygge rammer så kan det gå veldig bra og bli en berikelse. Flott at du har en samboer som behandler din sønn som sin egen Anonymous poster hash: 2611d...3c3
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #3 Skrevet 14. juni 2014 Enig med kl 2110. Hva med å tilby at du kan betale DNA test, slik at han med sikkerhet vet at det er hans barn? Anonymous poster hash: aafc2...527
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #4 Skrevet 14. juni 2014 DNA test får man vel gratis om man ønsker det? Tror det er gjennom NAV for å fastsette farskap. Anonymous poster hash: 55b0a...d5d
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #5 Skrevet 14. juni 2014 DNA test får man vel gratis om man ønsker det? Tror det er gjennom NAV for å fastsette farskap. Anonymous poster hash: 55b0a...d5d DNA test er gratis gjennom NAV. Her ble det pålagt DNA test av NAV fordi barnefar nektet å skrive under farskapspapirene. Her tok vi både spyttprøve og blodprøve. Den siste pga av spyttprøve er ikke godkjent av retten. Anonymous poster hash: 59aeb...ca2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå