Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #1 Skrevet 14. juni 2014 Jeg avsluttet antibiotikakur for noen dager siden, og i går begynte jeg å klø i underlivet. Var da ingen utflod eller lukt. Begynte med Pavaryl krem og vagiatorer. Det klør like herlig i dag, og nå er det litt gul/grønn utflod, men fortsatt ikke lukt. Noen som har erfaringer med dette ? Jeg har aldri hatt sopp før. Anonymous poster hash: 1bd34...4d6
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #2 Skrevet 14. juni 2014 Det er nok sopp ja, veldig vanlig å få det etter en antibiotika-kur dessverre... Pavaryl er ikke så god som Canesten, prøv det istedenfor (krem og vagetorie) Anonymous poster hash: 71d02...c6f
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #3 Skrevet 14. juni 2014 Takk for svar Tenkte det kanskje kunne være bakteriell vaginose pga fargen, og alltid hørt at utflod ved sopp ligner cottage cheese. Da får jeg skaffe canesten i morgen. Anonymous poster hash: 1bd34...4d6
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #4 Skrevet 14. juni 2014 Nesten garantert sopp;) anbefaler canesten jeg også... hjalp meg. Hadde kun kremen.. men hjelper ikke den prøv vagetorie også Anonymous poster hash: 77693...638
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå