Gå til innhold

Vurderer å kjøpe meg IPhone :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå en litt småsliten Samsung Galaxy s3, og vurderer nå IPhone.

Har aldri eid noe som helst som er apple før, og lurer på om det er vanskelig å komme inn i? Og er den "bedre" enn de andre merkene?

Vet den er ganske dyr, men hører den får masse skryt. Har sett på den nye Samsungen også, men syns den er litt stor og vanskelig å ta bilder med(den er ganske tung og brei)

Anbefaler dere IPhone ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har iPhone, men det er kun fordi jeg fikk den via jobb. Er ikke så veldig imponert, og hvis jeg skal ha ny telefon som ikke går gjennom jobben kommer jeg til å gå tilbake til Samsung. Mannen min byttet fra iPhone til Samsung for litt siden, og han sier at han aldri vil ha iPhone igjen.

Men velg det som føles rett for deg og ditt bruk :)

Skrevet

Nei, den går for å være en av de mest intuitive og enkle telefonen som finnes. Jeg vil ikke si at den er bedre enn andre telefoner i samme prisklasse, men noe som kan gjøre at den oppleves som bedre er at operativsystemet er ganske lukket. Dvs at du ikke kan laste ned dritt og virus på den, som det er fort å gjøre med andre telefoner.

Jeg synes str er positiv. Den er akkurat passelig stor, den får plass i lomma og ligger godt i hånden. Hvis den skal brukes mest til nettsurfing kan skjermen bli i minste laget, men helt ærlig ville jeg heller ha gått for et nettbrett om det var det jeg trengte den til.

Jeg har iphone, men batteriet er ikke som det skal så jeg ønsker meg ny. Kommer nok likevel til å vente til høsten så jeg kan få se den nye iphonen før jeg bestiller noe nytt :)

Om jeg anbefaler iphone? Ja, helt klart.

Skrevet

Jeg gjør. Superenkel å bruke ( selv toåringen klarer det fint) og første tlf jeg har hatt der batteriet holder, ingen programvarefeil og den har tålt utrolig mye! Både vann, kastet i gulvet inne og ute utallige ganger av barn. Tar gode bilder også. Jeg har hatt min i over 1,5 år uten feil og problemer, noe jeg aldri har opplevd før. Batteriet er fortsatt bra.

Anonymous poster hash: 5cd81...406

Skrevet

Ville helle kjøpt Samsung s5. Fantastisk godt kamera.

Anonymous poster hash: d6dee...5e0

Skrevet

Jeg hater eple-produktene! Skjønner ikke bæra. HTC og android, derimot. Det er lettfattelig, det!

Anonymous poster hash: 8d694...b7e

Skrevet

Iphone er den eneste mobilen mamman min klarte å bruke😂😂 Så da MÅ den være enkel hehe😉

Skrevet

Jeg er veldig glad i iphone.

Datteren min lærte seg å bruke den før fylte 2 år.

Syns htc og samsung er veldig innviklet.

Klarte ikke engang å ta tlf til broren min en gang det ringte

Anonymous poster hash: be065...d7c

Skrevet

Jeg sverger til iPhone. Fungerer med alle andre duppeditter jeg har, stabilt, enkelt og aldri noen problemer. Mannen hadde Samsung Galaxy S3 i nesten et år, og det var så mye problemer og dritt med den. Spesielt med appene, virker ikke som om de kontrolleres før de blir lansert. Han gikk over til iPhone og har ikke klaget et sekund :) Veldig enkel å lære er den også.

Anonymous poster hash: b09ab...2d4

Skrevet

Elsker min IPhone og skal aldri ha noe annet. Sønnen har hatt iPhone i tre år og gikk nå over til Samsung. Flikler mye og skjønner lite... Mulig det har med vanen, men har aldri hatt tull.

Anonymous poster hash: 2c426...d95

Skrevet

Meg over.

Mannen har skrytt av mye bedre batteritid også i forhold til Samsungen. Jeg syns generelt smarttelefoner har dårlig batteritid, men Samsungen må ha dratt masse pga den store skjermen...

Anonymous poster hash: b09ab...2d4

Skrevet

jeg har en teori om at apple produktene "fordummer" brukerene ved å være så enkle at brukerene rett og slett ikke får til androider etter å ha blirt applefisert ;-)

har hatt min samsung s3 siden den kom ut og den funker fint enda, selv om jeg i all hemmelighet har veeeeldig lyst til å bytte den ut med s5... lillemann får leke med den som han vil, men den hikker ikke engang.

Skrevet

Jeg har nå fått iPhone via jobb og er så skuffet. En utrolig dårlig telefon og ekstremt dårlig batteri. Må lade min. 2 ganger om dagen og bruker den ikke mye.

Har hatt Samsung galaxy s 2,3,4. 2 og 4 veldig fornøyd med 3 var dårlig og mye feil.

Hvis jeg kunne valgt så hadde jeg valgt Samsung igjen.

Jeg har iPad og den liker jeg men savner en tilbakeknapp uten å måtte gå helt ut av ett program.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...