Gå til innhold

Min mor er visst en liten nazi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Postet nettopp et bilde av min bror og hans samboer fra Sveits med teksten "look hos gorgeous! Can't wait to mest my wonderful Norwegian-Swiss grandchild. Couldn't have asked for a more perfekt mix" ❤️

For en kvalm måte å uttale seg på. Høres ut som 1943

Anonymous poster hash: 9e6c0...ed6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker litt spesielt ja, men det er ikke sikkert det var noe annet bak enn at hun ønsker at sin svigerdatter skal føle seg velkommen og akseptert :)

Skrevet

Så om hun hadde vært stolt av en asiatisk-norsk blanding hadde det vært greit? Eller fortsatt feil? Er vel ikke sikkert hun tenkte i de banene da hun la ut. Prøver bare å være inkluderende ovenfor sveitserene vel?

Anonymous poster hash: 0f12c...5e3

Skrevet

Var det nazi?? Synes det var koselig skrevet jeg. Om hun ikke skrev det i ironi da?

Anonymous poster hash: f1f78...863

Skrevet

Hmm. Hvis ikke du har merket noe til dette før, så ville jeg bare ha sett på det som en veldig uheldig formulering.

Anonymous poster hash: ef675...4d8
Skrevet

Har hørt slik talemåte flere ganger. Syns du overtolker. Kunne likegodt blitt sagt om en fra Sandefjord og Hamar.

Skrevet

Forstod ikke hva som var så galt med dette, jeg da.

Anonymous poster hash: ed626...b05
Skrevet

En flott miks av mamma'n og pappa'n, tenker jeg hun mente.

Anonymous poster hash: 449fe...06a

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Neimen ærlig talt da. Hva var nazi med dette? Nå må dere slutte det ulv ulv greiene! Det begynner å bli gammelt! Eneste hun påpekte der var at hun så frem til å møte sitt Norwegian-Swiss barnebarn?! Og at det var en perfekt mix! Nei herrefred.... Det der nazi meg her og nazi meg der er litt vel overdrevent .. Beklager, men dette provoserer meg virkelig......

Skrevet

Skriv nazi i søkefeltet på Google du lille jenta ..... Og les litt ...

Anonymous poster hash: b3b19...ba7

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva som er feil, jeg. Jeg tolker det dit hen at hun ønsker å treffe barnebarnet, som forøvrig er norsk-sveitsisk! 

Men folk tolker tydeligvis ulikt, så din mor tolker det nok ulikt fra deg. Tror det nærmest er et kompliment altså :-)

Anonymous poster hash: e0ae0...a8c
Skrevet

Enig med den som spør om dette ville vært et problem om barnet var av en annen "blanding".

Det er nok heller du som er rasisten her, som reagerer slik fordi barnet er hvitt!

Anonymous poster hash: 5d21c...9bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...