Gå til innhold

Full uten å ha drukket alkohol

Anbefalte innlegg

Skrevet

I de siste ukene har jeg fått en følelse av å være full, eller den man får rett før man blir full, uten at jeg har drukket alkohol.

Jeg drikker sjeldent, det går måneder mellom hver gang.

Men nå holder jeg på å bli sprø.

Jeg føler meg full på jobb, hodet jobber saktere og jeg er et følelsesmessig vrak for jeg får de samme følelsene som når jeg har drukket.

Noen ganger er jeg overlykkelig, men mestparten av tiden er jeg bare sliten og har lyst å gråte.

Jeg ble totalsjekket i januar for diabetes, stoffskifte og diverese andre ting, men det eneste som kom opp var D-vitaminmangel. Jeg har spist gigadoser med utenlandske D-vitaminer for å jobbe opp lagrene.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg kan ikke rave rundt som en alkoholiker uten å drikke. Jeg har bestillt meg ny legetime, men jeg gruer meg for jeg føler dette er en skikkelig dum ting! Hvem blir vel full uten alkohol??

Anonymous poster hash: 0079f...6e2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I de siste ukene har jeg fått en følelse av å være full, eller den man får rett før man blir full, uten at jeg har drukket alkohol.

Jeg drikker sjeldent, det går måneder mellom hver gang.

Men nå holder jeg på å bli sprø.

Jeg føler meg full på jobb, hodet jobber saktere og jeg er et følelsesmessig vrak for jeg får de samme følelsene som når jeg har drukket.

Noen ganger er jeg overlykkelig, men mestparten av tiden er jeg bare sliten og har lyst å gråte.

Jeg ble totalsjekket i januar for diabetes, stoffskifte og diverese andre ting, men det eneste som kom opp var D-vitaminmangel. Jeg har spist gigadoser med utenlandske D-vitaminer for å jobbe opp lagrene.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg kan ikke rave rundt som en alkoholiker uten å drikke. Jeg har bestillt meg ny legetime, men jeg gruer meg for jeg føler dette er en skikkelig dum ting! Hvem blir vel full uten alkohol??

Kan du utdype mer hvordan du føler deg? F.eks. nummen, ruset, svimmel, sjangler du eller hva?

Kan du på noe vis få i deg noe som gjør deg slik, eks noen typer legemidler du bruker?

Anonymous poster hash: 19d2a...8a1

Skrevet

Du bør nok kutte ut D- vitaminene fra utlandet. Umulig å vite om de inneholder langt mer enn de bør....

Skrevet

Er ikke de D vitaminene fra utlandet som gjør deg sånn da?

Anonymous poster hash: 993b8...ec6

Skrevet

Svimmel eller?

Det er sjelden svimmelhet er farlig, og det er flere ting som kan gi svimmelhet.

Første jeg tenker er at du enten er helt utslitt (utbrent) eller at du har noen låsninger i nakken (prøv kiropraktor).

Anonymous poster hash: 60ac2...141
Skrevet

Høres ubehagelig ut!

men burde du ikke få sprøyter mrd d-vitamin istedet for piller?

Anonymous poster hash: 8215a...1c7

Skrevet

Jeg er ikke direkte svimmel, mer en sånn ruset følelse. Det prikker av og til i fingertuppene mine. Og noen ganger får jeg slike merkelige følelser for andre, slik som jeg fikk da jeg drakk før. Jeg kan få lyst til å kysse sjefen, jeg har overhodet ikke lyst på han, men når denne "fullheten" kommer så kan jeg sitte og fantasere om å dra han inn i et tom rom og gjøre diverese ting. Jeg er regelrett yr! Andre ganger får jeg lyst til å le hysterisk, men mestparten av tiden vil jeg bare gråte og fantaserer om å reise fra alt.

Jeg tror egentlig ikke det er de d-vitaminene for jeg har tatt den i månedsvis, og så gikk jeg tom, så det er flere dager siden jeg stoppet med de. Og jeg synes jeg fikk mer energi da jeg gikk på de.

HI

Skrevet

Jeg er ikke direkte svimmel, mer en sånn ruset følelse. Det prikker av og til i fingertuppene mine. Og noen ganger får jeg slike merkelige følelser for andre, slik som jeg fikk da jeg drakk før. Jeg kan få lyst til å kysse sjefen, jeg har overhodet ikke lyst på han, men når denne "fullheten" kommer så kan jeg sitte og fantasere om å dra han inn i et tom rom og gjøre diverese ting. Jeg er regelrett yr! Andre ganger får jeg lyst til å le hysterisk, men mestparten av tiden vil jeg bare gråte og fantaserer om å reise fra alt.

Jeg tror egentlig ikke det er de d-vitaminene for jeg har tatt den i månedsvis, og så gikk jeg tom, så det er flere dager siden jeg stoppet med de. Og jeg synes jeg fikk mer energi da jeg gikk på de.

HI

Ikke ta mer av dem...

Til opplysning så skal du uansett ikke ta store doser vitaminer uten at det er i samråd med lege. D- vitamin er dessuten fettløselig, og lagres i kroppen. Mao kan du få "overdose"

Skrevet

Ikkje for å skremme deg men min mann blei plutselig "full" en kveld det ente med sjukebil og en hel måned på sjukehus som igjen blei diagnose på uhelbredelig hjernesvult... Så kom deg til legen. . Viser seg at den fulle episoden var et epeleptisk anfall =(

Skrevet

:( Jeg har ordnet meg time, men den er to uker frem i tid.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...