Gå til innhold

hvordan komme på godlunde med svigers?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De liker meg ikke lenger. Jeg holder på og pakke ut siste flyttelasset nå og de kom innom. Alt ligger i sine sorterte hauger men nå vil de nekte kjæresten min og være her på grunn av at de kom inn og snudde i døra med fordommene sine. Jeg prøvde å forklare men det var uintressangt. De prepper kjæresten full av ideer om at jeg er utro og driver med narko mens han er på jobb i ukene. De lyver om at de har møtt meg før i overstadig narkorus. Og prøver virkelig å få kjæresten til og misslike meg. Jeg har ikke sagt noe til dem. Sprekker snart. Jeg begynner å misslike dem sterkt. Hvordan snu dette. Bare fortsette å la de holde på?

Anonymous poster hash: d80f4...08f

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

De høres skrullete ut. Dere bør neppe ha kontakt med dem, verken du eller partneren din.

Skrevet

Skjønte ikke sammenhengen i at alt lå i sine sorterte hauger, også kom de inn og snudde i døra med fordommene sine?

Anonymous poster hash: e784a...68d

Skrevet

Dette ble litt ubegripelig, de har fordommer mot at ting ligger i sorterte hauger?

Men det hørtes helt villt ut alt sammen. Det er klart det kan skje at et foreldrepar ikke er enig i sønnens valg av kjæreste, men de færreste ville vel begynne lyve om narkorus og utroskap for å ødelegge forholdet?

Anonymous poster hash: e5a92...743

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...