Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #1 Skrevet 14. juni 2014 De liker meg ikke lenger. Jeg holder på og pakke ut siste flyttelasset nå og de kom innom. Alt ligger i sine sorterte hauger men nå vil de nekte kjæresten min og være her på grunn av at de kom inn og snudde i døra med fordommene sine. Jeg prøvde å forklare men det var uintressangt. De prepper kjæresten full av ideer om at jeg er utro og driver med narko mens han er på jobb i ukene. De lyver om at de har møtt meg før i overstadig narkorus. Og prøver virkelig å få kjæresten til og misslike meg. Jeg har ikke sagt noe til dem. Sprekker snart. Jeg begynner å misslike dem sterkt. Hvordan snu dette. Bare fortsette å la de holde på? Anonymous poster hash: d80f4...08f
Gjest Antarctica Skrevet 14. juni 2014 #2 Skrevet 14. juni 2014 De høres skrullete ut. Dere bør neppe ha kontakt med dem, verken du eller partneren din.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #3 Skrevet 14. juni 2014 Skjønte ikke sammenhengen i at alt lå i sine sorterte hauger, også kom de inn og snudde i døra med fordommene sine? Anonymous poster hash: e784a...68d
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #4 Skrevet 14. juni 2014 Dette ble litt ubegripelig, de har fordommer mot at ting ligger i sorterte hauger? Men det hørtes helt villt ut alt sammen. Det er klart det kan skje at et foreldrepar ikke er enig i sønnens valg av kjæreste, men de færreste ville vel begynne lyve om narkorus og utroskap for å ødelegge forholdet? Anonymous poster hash: e5a92...743
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå