Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #1 Skrevet 14. juni 2014 Jeg har vært overvektig i mange år. Veldig overvektig. Nå har jeg gått ned veldig mange kilo og jeg vet jeg ser bra ut nå. Jeg får utrolig mye oppmerksomhet fra andre menn som aldri tidligere har sett på meg. Og jeg nyter det, flørter og koser meg. Sist helg var det en mann jeg alltid har hatt et godt øye til som flørta skikkelig med meg og som kysset meg ute på byen. Jeg digger følelsen av å være attraktiv. Mannen min har ikke vist noe særlig engasjement til vektnedgangen. Har ikke lyst å være utro men dette er så deilig etter alltid å ha vært hun tjukka som ingen ser to ganger på. Flere som skjønner hvordan det er? Anonymous poster hash: b8bd0...20b
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #2 Skrevet 14. juni 2014 Nei. Min selvtillit og oppmerksomhet har ingenting med vekta mi å gjøre. Anonymous poster hash: 1dfb2...6e2
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #3 Skrevet 14. juni 2014 Jeg skjønner jo at mannen din ikke vil fyre opp under når du ter deg som en hore. Gi litt mer oppmerksomhet til mannen din som kanskje er litt usikker nå og ikke bare til ditt eget ego. Anonymous poster hash: 3be7c...017
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #4 Skrevet 14. juni 2014 Ville gitt mannen mer oppmerksomhet;-) Jeg vet om 4 som har tatt operasjon, og samtlige ble skilt/ singel i etterkant. 2 fikk seg ny kjæreste med en gang og 2 lever livets glade dager og har barna minimalt og bare fester og flyr fra mann til mann. Er dette vanlig? Anonymous poster hash: 484be...f57
Gjest Antarctica Skrevet 14. juni 2014 #5 Skrevet 14. juni 2014 Jeg skjønner jo at mannen din ikke vil fyre opp under når du ter deg som en hore. Gi litt mer oppmerksomhet til mannen din som kanskje er litt usikker nå og ikke bare til ditt eget ego. Anonymous poster hash: 3be7c...017 For en sjuk reaksjon. Er du medlem av Phelps-sekten eller?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #6 Skrevet 14. juni 2014 Jeg skjønner jo at mannen din ikke vil fyre opp under når du ter deg som en hore. Gi litt mer oppmerksomhet til mannen din som kanskje er litt usikker nå og ikke bare til ditt eget ego. Anonymous poster hash: 3be7c...017 For en sjuk reaksjon. Er du medlem av Phelps-sekten eller? Er ikke medlem av noe som helst. Men kliner man med andre på byn og vurderer utroskap for at man har gått ned noen kilo? Stakkars mann. Anonymous poster hash: 3be7c...017
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #7 Skrevet 14. juni 2014 Denne mannen, som har stått tro ved din side, i alle år, når helsa di ikke var god, han vil du lure? Han vil du risikere å miste? Anonymous poster hash: 39b31...5db
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #8 Skrevet 14. juni 2014 Skjønner du nyter oppmerksomheten. Når det er sagt; vil du risikere å ofre forholdet ditt for litt oppmerksomhet? Folkene som gir deg oppmerksomhet nå (og ikke har gjort det før) ser kun kroppen din og ikke DEG. Nyt oppmerksomheten, men du trenger jo ikke gå over streken. Anonymous poster hash: 5513c...3a1
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #9 Skrevet 14. juni 2014 Jeg skjønner jo at mannen din ikke vil fyre opp under når du ter deg som en hore. Gi litt mer oppmerksomhet til mannen din som kanskje er litt usikker nå og ikke bare til ditt eget ego. Anonymous poster hash: 3be7c...017 For en sjuk reaksjon. Er du medlem av Phelps-sekten eller? Så du syns det er en fin ting for HI å gjøre? Mannen som har sett HENNE for henne, og ikke vekten, han skal hun gå bak ryggen på, bare fordi hun har så elendig selvtillit at hun ikke takler at menn ser kroppen hennes? Anonymous poster hash: 1dfb2...6e2
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #10 Skrevet 14. juni 2014 Jeg har vært overvektig i mange år. Veldig overvektig. Nå har jeg gått ned veldig mange kilo og jeg vet jeg ser bra ut nå. Jeg får utrolig mye oppmerksomhet fra andre menn som aldri tidligere har sett på meg. Og jeg nyter det, flørter og koser meg. Sist helg var det en mann jeg alltid har hatt et godt øye til som flørta skikkelig med meg og som kysset meg ute på byen. Jeg digger følelsen av å være attraktiv. Mannen min har ikke vist noe særlig engasjement til vektnedgangen. Har ikke lyst å være utro men dette er så deilig etter alltid å ha vært hun tjukka som ingen ser to ganger på. Flere som skjønner hvordan det er? Anonymous poster hash: b8bd0...20b Nyt oppmerksomheten og føl deg attraktiv du . Men pass på at ikke du krysser noen grenser du egentlig ikke ønsker å krysse, det er det ikke verdt. Anonymous poster hash: 1ee59...05c
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #11 Skrevet 14. juni 2014 Jeg skjønner jo at mannen din ikke vil fyre opp under når du ter deg som en hore. Gi litt mer oppmerksomhet til mannen din som kanskje er litt usikker nå og ikke bare til ditt eget ego. Anonymous poster hash: 3be7c...017 Herregud... idiot. Anonymous poster hash: 1ee59...05c
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #12 Skrevet 14. juni 2014 Jeg har gått ned over 50 kg og ser smashing ut. Men det kunne ikke falt meg inn å rote bort forholdet til mannen til fordel for en flørt på byen. Mulig forskjellen mellom oss er at selvtilliten min aldri har vært lav og jeg har alltid dratt mannfolk som fluer til en nylagt kuruke, uansett hvor mye jeg har veid. Ta en realitysjekk; hva betyr mest; en flørt eller en livspartner? Som nevnt over, alt for mange tar "selvrealiseringa" ett par hakk for langt etter stor vektnedgang. Anonymous poster hash: 098af...804
Gjest ronja røverdatter Skrevet 14. juni 2014 #13 Skrevet 14. juni 2014 (endret) Dette er noe som skjer ganske ofte i en sånn situasjon, tror jeg. Du som sier at selvtillit og oppmerksomhetbehov ikke har noe med vekt å gjøre, har antageligvis aldri vært ordentlig overvektig, eller som når det gjelder alle andre grupper mennesker, så er overvektige forskjellige. Jeg vil påstå at det er veldig vanlig at selvtilliten øker når man går ned i vekt, og du HI, har vært kjempeflink som har gått ned mange kilo. Det er helt forståelig at du nyter oppmerksomheten som du får nå, men vær forsiktig. Jeg vet om ganske mange forhold som har røket når den ene personen går ned mye i vekt og dermed forandrer seg og egentlig blir en annen person. Det er også forståelig, selv om det er synd, at mannen din ikke har gitt deg like mye oppmerksomhet som de du treffer ute på byen eller andre steder. For det første har han fulgt deg i prosessen og forandringen blir dermed ikke så stor i hans øyne fordi den har skjedd gradvis. Det er heller ikke uvanlig at den andre parten blir usikker og kanskje til og med litt redd for den nye partneren han/hun har fått. Og det er ikke helt uvanlig å bli litt høy på seg selv i en slik prosess heller, og det kan være slitsomt og truende for mannen din. Han burde glede seg over deg, men teori og praksis henger ikke sammen bestandig. Du må ikke glemme mannen din oppi dette, i alle fall ikke om han ellers er en kjekk fyr som er verdt å ta vare på. Slutt å fly på byen for å få oppmerksomhet, det er ikke ulovlig å småflørte litt, men det er ulovlig og unødvendig å kysse på andre menn. Du leker en farlig lek med forholdet ditt. Vær stolt av deg selv, nyt oppmerksomheten og selvtilliten, men pass på at du ikke slanker bort gode indre verdier også. Endret 14. juni 2014 av ronja røverdatter
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #14 Skrevet 14. juni 2014 Jeg skjønner jo at mannen din ikke vil fyre opp under når du ter deg som en hore. Gi litt mer oppmerksomhet til mannen din som kanskje er litt usikker nå og ikke bare til ditt eget ego. Anonymous poster hash: 3be7c...017 For en sjuk reaksjon. Er du medlem av Phelps-sekten eller? Så du syns det er en fin ting for HI å gjøre? Mannen som har sett HENNE for henne, og ikke vekten, han skal hun gå bak ryggen på, bare fordi hun har så elendig selvtillit at hun ikke takler at menn ser kroppen hennes? Anonymous poster hash: 1dfb2...6e2 Her har du vel misforstått rimelig mye..... Anonymous poster hash: 1ee59...05c
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #15 Skrevet 14. juni 2014 Dette er noe som skjer ganske ofte i en sånn situasjon, tror jeg. Du som sier at selvtillit og oppmerksomhetbehov ikke har noe med vekt å gjøre, har antageligvis aldri vært ordentlig overvektig, eller som når det gjelder alle andre grupper mennesker, så er overvektige forskjellige. Jeg vil påstå at det er veldig vanlig at selvtilliten øker når man går ned i vekt, og du HI, har vært kjempeflink som har gått ned mange kilo. Det er helt forståelig at du nyter oppmerksomheten som du får nå, men vær forsiktig. Jeg vet om ganske mange forhold som har røket når den ene personen går ned mye i vekt og dermed forandrer seg og egentlig blir en annen person. Det er også forståelig, selv om det er synd, at mannen din ikke har gitt deg like mye oppmerksomhet som de du treffer ute på byen eller andre steder. For det første har han fulgt deg i prosessen og forandringen blir dermed ikke så stor i hans øyne fordi den har skjedd gradvis. Det er heller ikke uvanlig at den andre parten blir usikker og kanskje til og med litt redd for den nye partneren han/hun har fått. Og det er ikke helt uvanlig å bli litt høy på seg selv i en slik prosess heller, og det kan være slitsomt og truende for mannen din. Han burde glede seg over deg, men teori og praksis henger ikke sammen bestandig. Du må ikke glemme mannen din oppi dette, i alle fall ikke om han ellers er en kjekk fyr som er verdt å ta vare på. Slutt å fly på byen for å få oppmerksomhet, det er ikke ulovlig å småflørte litt, men det er ulovlig og unødvendig å kysse på andre menn. Du leker en farlig lek med forholdet ditt. Vær stolt av deg selv, nyt oppmerksomheten og selvtilliten, men pass på at du ikke slanker bort gode indre verdier også. Veldig bra sagt. Anonymous poster hash: 1ee59...05c
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #16 Skrevet 14. juni 2014 140 kg og nå 82 kg. Føler meg strålende vakker og det syns godt. Kamerater før som ikke løftet et øye, men som nå stadig vekk kommentere nye klær og div. Oppmerksomhet er bra, men du skal holde på dine verdier og grenser selv om vekta viser noe annet. Du er deg ennå Det med mannen din gjelder det samme som min. Gir han mye mer oppmerksomhet enn før og fortsatt ikke fått en kommentar på vekttapet. Hørte fra en felles kompis at han har lagt merke til det og skulle skryt meg oppi skyene, men han er redd og usikker. På min nye kropp og selvtilliten som fulgte med + oppmerksomhet de rundt gir meg. Gi mannen din tid og vis at han er like viktig ennå. Ta til deg kommentarer, men gi mannen fokus også. Jeg har god tid før jeg elsker mannen min. Å veit han elsker meg Anonymous poster hash: 61015...f52
Gjest Antarctica Skrevet 14. juni 2014 #17 Skrevet 14. juni 2014 Jeg skjønner jo at mannen din ikke vil fyre opp under når du ter deg som en hore. Gi litt mer oppmerksomhet til mannen din som kanskje er litt usikker nå og ikke bare til ditt eget ego. Anonymous poster hash: 3be7c...017 For en sjuk reaksjon. Er du medlem av Phelps-sekten eller? Er ikke medlem av noe som helst. Men kliner man med andre på byn og vurderer utroskap for at man har gått ned noen kilo? Stakkars mann. Anonymous poster hash: 3be7c...017 Er det det en hore gjør - vurderer utroskap? Kaller du folk for hore på det grunnlaget, så er en sekt riktig sted.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #18 Skrevet 14. juni 2014 Lurer på hvordan reaksjonene hadde vært om det var en mann som var feit, men som hadde gått ned mange kilo, nøt oppmerksomhet fra andre damer, klina på byn og vurderte utroskap... Anonymous poster hash: 5190d...d30
Gjest Antarctica Skrevet 14. juni 2014 #19 Skrevet 14. juni 2014 Hadde i alle fall ikke begynt med ukvemsord og sjikane. Men det er en hypotetisk situasjon. Alle menn soler seg i kvinners oppmerksomhet hvis de kan. Kvinner er bare så gjerrige på den at det neppe er et problem.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #20 Skrevet 14. juni 2014 Jeg tenker at hvis paret har kommet til enighet om at klining med andre er big no no, så er det fremdeles big no no selv om man har slanket seg og er mer attraktiv. Anonymous poster hash: 5190d...d30
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #21 Skrevet 14. juni 2014 Jeg tenker at hvis paret har kommet til enighet om at klining med andre er big no no, så er det fremdeles big no no selv om man har slanket seg og er mer attraktiv. Anonymous poster hash: 5190d...d30
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #22 Skrevet 14. juni 2014 Jeg har vært overvektig i mange år. Veldig overvektig. Nå har jeg gått ned veldig mange kilo og jeg vet jeg ser bra ut nå. Jeg får utrolig mye oppmerksomhet fra andre menn som aldri tidligere har sett på meg. Og jeg nyter det, flørter og koser meg. Sist helg var det en mann jeg alltid har hatt et godt øye til som flørta skikkelig med meg og som kysset meg ute på byen. Jeg digger følelsen av å være attraktiv. Mannen min har ikke vist noe særlig engasjement til vektnedgangen. Har ikke lyst å være utro men dette er så deilig etter alltid å ha vært hun tjukka som ingen ser to ganger på. Flere som skjønner hvordan det er? Anonymous poster hash: b8bd0...20b Gjør som du vil, du får selv ta konsekvensen. Synest oppriktig synd på mannen din. Anonymous poster hash: acd13...dbd
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #23 Skrevet 14. juni 2014 Jeg skjønner jo at mannen din ikke vil fyre opp under når du ter deg som en hore. Gi litt mer oppmerksomhet til mannen din som kanskje er litt usikker nå og ikke bare til ditt eget ego. Anonymous poster hash: 3be7c...017 For en sjuk reaksjon. Er du medlem av Phelps-sekten eller? Så du syns det er en fin ting for HI å gjøre? Mannen som har sett HENNE for henne, og ikke vekten, han skal hun gå bak ryggen på, bare fordi hun har så elendig selvtillit at hun ikke takler at menn ser kroppen hennes? Anonymous poster hash: 1dfb2...6e2 Her har du vel misforstått rimelig mye..... Anonymous poster hash: 1ee59...05c Niks. Hun har jo kysset andre allerede. Anonymous poster hash: 1dfb2...6e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå