Gå til innhold

Ufrivillig gravid med mannen som absolutt ikke vil ha flere barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har virkelig satt foten ned og sagt ikke flere barn. Har bestilt time til sterilisering, dette har vi vært veldig enige om. Men gjett hvem som er gravid. Fant det ut i dag og jeg har ikke turt å si det enda?

Noen som har vært i lignende situasjon? Hva gjorde du? Hva sa mannen din?

Anonymous poster hash: e218e...c83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To må man være :) han burde være klar over at det kan skje,

Anonymous poster hash: fbf2b...b97

Skrevet

Den som er med på leken må tåle steken! Jeg har også en "ventelistebaby" og mannen tok det fint. Det hender at han spøker med at jeg har lurt han siden jeg faktisk ønsket en til, men han var fullt klar over risikoen :)

Skrevet

Regner med det er han som skal sterilisere seg siden det er minst komplikasjoner med det? Trodde det var fort gjort jeg da.
Hva ønsker du da? Er det kun hans mening som teller? Tipper han vet hvordan barn blir til så han kunne f.eks. hatt på en kondom? Eller mente han at det å hoppe av i svingen var trygt nok?

Anonymous poster hash: 9cedb...00a
Skrevet

Sånn var det her og, ble abort her som jeg kommer til å angre resten av livet. Så tenk deg godt om, som en over her sier, to må man være og det er ikke selvsagt at han skal bestemme..

Så nå går jeg rundt å ønsker meg det barnet som aldri fikk komme til verden, årene tikker og om få år er løpet kjørt..men det hjelper ikke stort for han vil selvfølgelig fortsatt ikke..

Anonymous poster hash: 0c15d...8f6
Skrevet

Det kommer ikke til å bli abort. Men jeg regner med at det kan bli litt trykket stemning en stund fremover. Kjenner at jeg faktisk ikke har lyst til å si den enda. Kommer bare til å ødelegge resten av helgen.

Anonymous poster hash: e218e...c83

Skrevet

Her hadde vi også bestemt oss for at det ikke ble flere barn og mannen skulle sterilisere seg... Så sto jeg der med en positiv test før han hadde vært å snipp-snipp.

Jeg tok testen og løp rett til mannen å viste den jeg da, så han så min umiddelbare reaksjon også. Jeg sto foran han og gråt med en positiv test i hånden.

"Faan, er du gravid?" sa han, og det er ganske heftig fra en mann som det går mange år mellom hver gang banner ;)

Men han tok det veldig bra, han tok rundt meg og mente at dette skulle gå bra, vi skulle fikse dette, vi har da både plass og hjerterom til en til vi osv.

Hverken jeg eller han nevnte noen gang abort. Barnet var ikke planlagt, og vi hadde bestemt oss for at vi var ferdige med babyproduksjonen. Han var mer bestemt på at vi ikke skulle ha flere enn meg, og han ville sterilisere seg. Men når det først satt en spire der, og vi jo vet hvor fine barn vi produserer var det aldri noe alternativ for noen av oss å ta det vekk.

Men må innrømme at vi var litt nervøse da vi skulle på første ultralyd, tenk om det var to ;)

Anonymous poster hash: c9569...4d1
Skrevet

Samme skjedde her. Uplanlagt gravid med nummer 5 ;) Ventet på sterilisering og plutselig gravid..

Mannen tok det ikke så bra, og det ble noen tårer. Vi var så utrolig slitne begge to, men jeg klarte ikke ta abort. 

Fikk verdens skjønneste prinsesse, og heldigvis sov hun godt også ;) I dag er vi begge glad for at vi beholdt henne!

Anonymous poster hash: d82a9...6d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...