Gå til innhold

Vondt i mammahjertet


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter på 4 år blir mobbet i barnehagen, av 2 jenter. Hun ene var en periode bestevennen til min datter, men nå har hun og en til begynt å mobbe datteren min. De sier stygge ting til henne og de dytter og slår henne. Har helt vondt inni meg nå, de er 4 år alle 3. Barnehagen sa ingenting før jeg spurte pga jenten min sa at .... Og .... Er stygge med meg :-(

Er det ikke dårlig at Bhg ikke forteller meg dette?

 

Anonymous poster hash: 88669...0e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om dette har pågått lenge, er det dårlig. Men om det var et "en gangs tilfelle" så kan jeg skjønne det. Men synes uansett de burde fortelle om det er konflikter, enten den ene eller andre veien. Eller gjensidig konflikt.

Ta det opp med de ved neste levering eller henting. Be om et møte eller noe



Anonymous poster hash: 5f0d7...8c0
Skrevet

Det har pågått en stund og i følge hun i Bhg så er det kunn en vei.

 

Anonymous poster hash: 88669...0e3

Skrevet

Ånei,det må være så trist:( dårlig gjort at bhgen ikke sa fra ja. Kanskje du skal snakke med foreldrene til de to jentene dersom dette er noe som skjer over tid? Dersom min datter hadde vært en mobber ville jeg visst om det så jeg kunne snakket med henne hjemme også. Trist at det begynner så tidlig😢

 

Anonymous poster hash: 90f42...972

Skrevet

Jeg skjønner deg veldig godt!

 

Vi opplevde dette. Vi reagerte fordi vi var vitne til flere opplevelser, og datteren min begynte å få stressreaksjoner. Hun hadde det ikke bra. Vi spurte flere ganger på bhg, men alt var i skjønneste orden. Helt til det skjedde en ganske drøy episode, da kom det frem at det visst ikke hadde vært så bra likevel - det siste halvåret. Men hvem var problemet her? Jenta vår, som ikke skjønte helt de sosiale kodene.. ærlig talt!

 

Vi begynte å jobbe systematisk med nettverk, og bhg har også tatt tak i det. Nå er hun en av dem med flest lekekamerater, og den ene av jentene som frøs henne ut er en veldig god venninne nå. Men jeg mener bestemt at det at det fikk pågå så lenge har hemmet utviklingen på et vis - hun sliter med enorm prestasjonsangst, oe hun ikke har hatt da hun var mindre.

 

Jeg råder dere til å invitere med barn hjem, bygge nettverk, bli kjent med foreldre. Når barna kjenner hverandre på hjemmefronten, og får en god relasjon, er det vanskeligere å mobbe i andre settinger - selv om det selvsagt ikke nødvendigvis løser alt. Og si ifra til bhg at dette ikke er akseptabelt!



Anonymous poster hash: 06657...743

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...