Gå til innhold

Spenne/strikk i bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en ettåring som skal i bhg til høsten. Ungen har en lugg vi pleier å sette opp i spenne/strikk, men det gidder de vel ikke i bhg? Må vi klippe luggen, da? :)

Anonymous poster hash: 9b97a...3c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi har ikke hatt lugg men håret har hatt en stor tendens til å falle forover og ned i pannen. Har brukt spenne hver dag. Noen dager kommer hun hjem med spenne, andre ganger uten ;)

Kommer vel helt ann på personalet og spenne har blitt litt av en forbruksvare ;)

Skrevet

Her ordner de håret i bhg :) 

Skrevet

Ok......... Da tør jeg ikke å sende med spenne :P koster kr/stk de vi bruker, de er de spm sitter best (gummi på baksiden).

Men finnes det noen veldig billige spenner kanskje, med gummi på baksiden, som sitter godt? :)

Skrevet

Jo, så kom jeg til å tenke på at de vel ikke skal sove med spenne, fordi den kan svelges. Og så må de jo passe på hele tiden osv, er det noe jeg kankreve da, at de tar av spennen ved sovetid, og følger med?

Hvilke strikker er ok å bruke?...:P

Skrevet

Her bruker alle jentene med lang lugg enten hårstrikk eller spenne, har aldri vært et problem. Hun har alltid spenne i håret når jeg henter henne, men noen ganger kommer hun hjem men noen andre sin spenne i håret :P Sånt må man egentlig regne med, da de ikke kan holde styr på hvem alle spennene tilhører. De lar altså ikke jentene gå med håret foran øynene, de fikser alltd håret om det faller ned :) Du kan trygt sende med spenne i håret med mindre du er super redd for at spennen skal forsvinne. 

Anonymous poster hash: c2ea0...f83
Skrevet

Kan du ikke sette i strikk selv da?

Anonymous poster hash: 049da...666

Skrevet

Send henne med spenne/strikk i bhg du, men forvent at det blir en forbruksvare, og at bhg ikke kan passe på at de alltid finner spenna om hun tar den ut selv. Ikke probl å sove med spenne om hun pleier å la de være i fred. Dessuten, når de sover med lue er det hvertfall ingen ting å bekymre seg for (mtp svelging).

Anonymous poster hash: 56ea6...3cb

Skrevet

haha jeg hadde ledd av deg om du forlanget å ta av spenna ved soving - vi har ofte 17 andre barn å ta oss av samtidig med barnet ditt - og er bemannet med 5 ersoner på de barna....

kjøp heller sånne tynne gummistrikker som sitter i tynt barnehår, eller klipp lugg.

Anonymous poster hash: cb35c...16f
Skrevet

Aiaiai personalet har hatt jente ettåringer før både med og uten spenne. Blir tøft for deg om du skal analysere så små ting så til de grader.

Anonymous poster hash: 32eea...f45

Skrevet

haha jeg hadde ledd av deg om du forlanget å ta av spenna ved soving - vi har ofte 17 andre barn å ta oss av samtidig med barnet ditt - og er bemannet med 5 ersoner på de barna.... kjøp heller sånne tynne gummistrikker som sitter i tynt barnehår, eller klipp lugg. Anonymous poster hash: cb35c...16f

Ja, hehe, men jeg ler av deg som tror at mitt barn skal gå i din bhg, her har de 5 unger,

Skrevet

Aiaiai personalet har hatt jente ettåringer før både med og uten spenne. Blir tøft for deg om du skal analysere så små ting så til de grader.Anonymous poster hash: 32eea...f45

Ja, så synd for meg,da. Bitch!

Skrevet

haha jeg hadde ledd av deg om du forlanget å ta av spenna ved soving - vi har ofte 17 andre barn å ta oss av samtidig med barnet ditt - og er bemannet med 5 ersoner på de barna.... kjøp heller sånne tynne gummistrikker som sitter i tynt barnehår, eller klipp lugg. Anonymous poster hash: cb35c...16f

Ja, hehe, men jeg ler av deg som tror at mitt barn skal gå i din bhg, her har de 5 unger,

selv om de har 5 barn, så er de ikke 5 ansatte...just saying...hadde fortsatt ledd..

Anonymous poster hash: cb35c...16f

Skrevet

Å herregud... Hvorfor i alle dager skal hun ha de av når hun sover? Er vel bare å lære henne at hun ikke skal putte ting i munnen. Evt smør chili på de, så lærer hun det fort😉

Anonymous poster hash: 700c2...4bb

Skrevet

Kjøp de små gummistrikkene på Glitter som de ikke klarer å dra ut av håret, de er det eneste som alltid sitter i håret ved henting. Spenner fr H&M som blir borte må jeg bare ha råd til å miste! 

Skrevet

Jobber i bhg og setter gjerne strikk og spenner tilbake i håret. Men som flere sier; det er ikke alltis de er å finne ved dagens slutt. ..

Anonymous poster hash: 8d88b...599

Skrevet

Jenta mi har strikk og spenne ved levering, som regel verken spenne eller strikk ved henting. Har ikke engang falt meg inn å tenke ei tanke om at det er rart de ansatte ikke klarer å holde styr på alt hår-stæsjet! Her er slikt forbruksvare, big time! Noen ganger er vi heldige og finner igjen et par spenner her og der.

Anonymous poster hash: 079f0...d3a

Skrevet

Snakk om å detaljstyre hverdagen til både din datter og de ansatte i bhg! Nightmare...

Anonymous poster hash: 00f19...003
Skrevet

Gi damen en sjanse nå da. Hun er førstegangs. Man kan ikke vite alt og jeg har full forståelse for bekymringene hennes selv om de ikke er helt reelle.

Gjør som damene over her sier du HI. Kjøp billige klemmer på HM eller lignende og vær klar over at det blir forbruksvarer. Og de som jobber i barnehagen kan man fint snakke med. Så er du bekymret for klemmer i munnen så sier du i fra om dette 😊

Anonymous poster hash: 10e6a...b1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...