Gå til innhold

Please hjelp ang permisjon og ferie!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har permisjon til august, men skal ha ulønnet etterpå. Hvordan blir det med ferie (4 uker og 1 dag??) da? Jeg skal søke ulønnet perm nå, og nærmeste leder har ferie...

Anonymous poster hash: 63bc4...e75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be om å få ta ut hele ferien din før du går over på ulønnet permisjon. Da får du feriepengene utbetalt og du beholder sykepenge rettigheter ol litt til.

Anonymous poster hash: f4909...154
Skrevet

Be om å få ta ut hele ferien din før du går over på ulønnet permisjon. Da får du feriepengene utbetalt og du beholder sykepenge rettigheter ol litt til.

Jepp. Og vær obs på at du ikke kan avslutte permisjonen med ferie for så å gå ut i ulønnet permisjon. Så du må søke om å ha ferie i permisjonen din, og la det være igjen feks en uke permisjon etter at du har tatt ut ferien din, så ta siste rest av permisjon og deretter gå ut i ulønnet permisjon. Dette fikk jeg opplyst av HR-avd på min jobb før jeg gikk ut. Husker ikke begrunnelsen nå, men det var noe ift rettigheter. -ammetåke-

Anonymous poster hash: 15156...a1d

Skrevet

Tusen tusen takk!:):)

Hi

Anonymous poster hash: 63bc4...e75

Skrevet

Jepp. Og vær obs på at du ikke kan avslutte permisjonen med ferie for så å gå ut i ulønnet permisjon. Så du må søke om å ha ferie i permisjonen din, og la det være igjen feks en uke permisjon etter at du har tatt ut ferien din, så ta siste rest av permisjon og deretter gå ut i ulønnet permisjon. Dette fikk jeg opplyst av HR-avd på min jobb før jeg gikk ut. Husker ikke begrunnelsen nå, men det var noe ift rettigheter. -ammetåke-

Anonymous poster hash: 15156...a1d

Da er de bare vrange og firkantede. Både mannen min og jeg hadde perm - ferie - ulønnet, og de fleste sv mine venner gjør det. Ingen hindringer.

Anonymous poster hash: 42d55...37d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...